رویداد "هم‌مسیر"، تلاشی برای خروج استارتاپ‌ها از شرایط بحرانی

کدخبر: ۵۴۷۹۳۲
اولین جلسه از سلسله رویدادهای "هم‌مسیر" به همت استارتاپ استودیو دایان در دی ماه برگزار شد.
رویداد "هم‌مسیر"، تلاشی برای خروج استارتاپ‌ها از شرایط بحرانی

به گزارش اقتصادنیوز، در روزهایی که اکوسیستم نوآوری  و استارتاپ‌ها شرایط سخت و بحرانی را تجربه می‌کنند و با چالش‌های متعددی اعم از تعدیل گسترده نیروی کار، مشکلات اقتصادی، مشکلات زیرساختی و همچنین تعطیلی کسب‌وکارها روبه‌رو هستند، همراهی و هم‌افزایی بین بازیگران این حوزه و به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها می‌تواند گام اول در جهت خروج از شرایط بحرانی کسب‌وکارهای نوپا باشد. 

در اولین رویداد هم‌مسیر که توسط استارتاپ استودیو دایان برگزار شد، جمعی از مدیران عامل استارتاپ استودیوها و مراکز حمایتی از کسب‌وکارهای نوپا، مدیران و بنیان‌‌گذاران کسب‌وکارها و فعالین رسانه‌ای حوزه کسب‌وکارهای نوآورانه حضور داشتند و ضمن بررسی چالش‌های موجود در اکوسیستم استارتاپی، راهکارهای ممکن برای برون‌رفت از این چالش‌ها و همچنین ظرفیت‌های استارتاپ استودیوها در جهت هم‌افزایی و به اشتراک گذاشتن زیرساخت‌ها مورد بحث قرار گرفت. 

در این نشست محسن بیاتانی، مدیرعامل استارتاپ استودیو دایان، از دلایل شکل‌گیری سلسله رویدادهای "هم‌مسیر" صحبت کرد و از زیرساخت‌ها و پتانسیل‌هایی گفت که استارتاپ‌استودیوها و بازیگران اصلی فضای نوآوری در ایران می‌توانند در مسیر هم‌افزایی با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

بیاتانی ضمن توضیح اقدامات انجام شده در استارتاپ استودیو دایان، آمادگی این مجموعه را برای شروع همکاری و هم‌افزایی با استارتاپ استودیوها و فعالین اکوسیستم نوآوری اعلام کرد. 

در ادامه این نشست، مدیران استارتاپ استودیوها، بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها و فعالین اکوسیستم نوآوری، نقطه نظرات خود را بیان کرده و با تشریح اقدامات و فعالیت‌هایی که تاکنون در مجموعه خود انجام داده، از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌هایی که می‌تواند موجب هم افزایی و رشد همه‌جانبه فضای نوآوری در ایران شود صحبت کردند و نقشه‌راه رویدادهای بعدی "هم‌مسیر" را تبیین کردند.

در پایان، حاضرین در رویداد با امضا کردن یک لوح یادبود، اعلام آمادگی خود را جهت همکاری مشترک و قدم برداشتن در مسیر رشد همه‌جانبه اکوسیستم نوآوری ایران اعلام کردند. 

قرار است از این پس سلسله رویدادهای "هم‌مسیر" به صورت منظم و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مشترک استارتاپ استودیوها و فعالین اکوسیستم نوآوری برگزار شود. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید