واریز هدیه نقدی به حساب ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی+جزئیات

کدخبر: ۵۶۶۹۰۷
اقتصادنیوز: رئیس بنیاد مستضعفان از واریز مبلغ ۶۰۰ هزار تومان هدیه نقدی به حساب تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور خبر داد.
واریز هدیه نقدی به حساب ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد که به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) مبلغ ۶۰۰ هزار تومان هدیه نقدی به حساب تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور واریز شده است.

خبر خوش برای کارگران / حق مسکن 1402 ابلاغ شد + جزئیات

پرویز فتاح با علام این خبر اظهار کرد: طبق سنت حسنه‌ای که از چهار سال گذشته و از سال ۹۹ داشتیم، آمار ایتام دختر و پسر سراسر کشور را از کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی می‌گیریم و مبلغی را به حساب آنها واریز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته طی مکاتباتی که انجام شد هر دو سازمان آمار خود را اعلام کردند، ادامه داد: در مجموع بیش از ۱۹۰ هزار فرزند عزیز یتیم را در سراسر کشور از این دو سازمان از سراسر کشور گرفتیم و به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) که ابو الایتام شهره هستند، دیروز با هماهنگی دو سازمان به حساب همه آنها در کشور مبلغ ۶۰۰ هزار تومان واریز کردیم.

فتاح افزود: این مبلغ واریزی در کل ۱۱۴ میلیارد تومان شد و دیروز عصر مطلع شدیم که این مبلغ به حساب همه عزیزان واریز شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید