اجاره‌بها در منطقه تهرانپارس چقدر است؟+ جدول

کدخبر: ۶۴۵۹۵۳
اقتصادنیوز: مشاوران ملکی در شرق تهران معتقدند: عرضه فایل در بازار اجاره کاهش یافته اما تقاضا زیاد است و از علل کاهش عرضه می‌توان به کاهش ساخت و ساز، و میل اکثر مالکان به تمدید قرارداد اشاره کرد.
اجاره‌بها در منطقه تهرانپارس چقدر است؟+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، هم‌اکنون بازار رهن و اجاره در محله تهرانپارس واقع در منطقه 4 و 8 و در محدوده شرق و شمال شرقی پایتخت فعال است.

آنطور که واسطه‌گران ملکی می‌گویند در این محله موجران رهن و اجاره را بدون توجه به عرف منطقه و سقف اجاره بها تعیین کرده‌اند و برخی نیز نسبت به سال گذشته دوبرابر افزایش داده‌اند.

به گفته مشاوران ملکی، عرضه فایل در بازار اجاره کاهش یافته اما تقاضا زیاد است و از علل کاهش عرضه می‌توان به کاهش ساخت و ساز، و میل اکثر مالکان به تمدید قرارداد اشاره کرد.

به گفته یکی از این واسطه‌های ملکی، هم‌اکنون در تهرانپارس برای رهن هر مترمربع از یک واحد دارای امکانات، 10 میلیون تومان تعیین می‌کنند.

خبر مرتبط
قیمت‌های اجاره در آستانه فصل جابجایی کاهش می‌یابد

اقتصادنیوز: کارشناس بازار مسکن گفت: با اجرایی شدن سامانه خودنویس از سال گذشته، قیمت‌های اجاره در فصل جابه‌جایی کاهش یافته است.

در تهرانپارس غربی، رهن کامل آپارتمانی 126 مترمربع زیربنا و دارای امکانات، یک میلیارد و 270 میلیون تومان و رهن کامل واحدی لوکس با 230 مترمربع زیربنا و 6 سال ساخت، 4 میلیارد تومان است.

در این محله، رهن واحدی با 63 مترمربع زیربنا و 8 سال ساخت، 300 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن، 14 میلیون تومان است.

 

مسکن

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از مشارکت چهره‌ها برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری

      اقتصادنیوز: پرونده نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به شورای نگهبان رفت. ۸۰ نفر برای انتخابات هشتم تیر ماه ثبت…

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی