رصد بازار خودروهای داخلی؛

تحقق پیش‌بینی معامله‌گران بازار خودرو + جدول

کدخبر: ۵۹۹۳۵۴
اقتصادنیوز: بازار خودرو امروز و پس از دور روز افت قابل توجه قیمت آرام گرفت و پرطرفدارهای ایران‌خودرو امروز با کمترین تغییر قیمت‌گذاری شدند.
تحقق پیش‌بینی معامله‌گران بازار خودرو + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛‌ آرامش در حالی به بازار خودرو بازگشت که دلار همچنان شکل کاهشی خود را حفظ کرده است. فعالان بازار خودرو معتقدند چشم انتظاری بازارهای سرمایه‌ای به اخبار نیویورک موجب شده تا امروز دلار شکل کاهشی خود را حفظ کند، اما بازار خودرو تبعیت نکرده است. بازگشت آرامش در بازار خودرو در حالی رقم خورد که فعالان این بازار با شروع کاهشی قیمت خودرو پیش‌بینی کرده بودند این روند ادامه دار نخواهد بود و به تعبیری شاهد چسبندگی قیمت در این بازار نخواهیم بود، پیش بینی که امروز محقق شد.

ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز سه خودرو «هایما S5 پلاس» و «سمند سورن پلاس» در بازار افت 5 میلیونی داشتند و این کاهش در «دنا پلاس توربو اتومات» به 4 میلیون تومان رسید و سایر محصولات سایپا تغییر قیمت نداشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «سمند سورن پلاس» در بازار امروز با کاهش 5 میلیونی در بازار 575 میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 5 میلیونی را تجربه کرد. ارزیابی بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم در بازار امروز 502  میلیون تومان قیمت خورد و پس از چند روز افت قیمت بدون تغییر ماند.  

براساس ارزیابی‌ها «دناپلاس» هم امروز بدون تغییر 640 میلیون تومان قیمت خورد،‌ روندی که «دنا پلاس توربو اتومات» خلاف آن را تجربه کرد این خودرو امروز با افتی 4 میلیونی راهی بازار شد و 802 میلیون تومان قیمت خورد. بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 پاناراما اتومات» هم 780 میلیون تومان  قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

ایران اقتصاد 29

تیتر یک
کارگزاری مفید