ساعت کار ادارات این استان تغییر کرد

کدخبر: ۵۶۸۶۵۹
سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری کرمانشاه از تغییر ساعت کار ادارات استان از چهارم اردیبهشت خبر داد.
ساعت کار ادارات این استان تغییر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا علی صفدری اظهار کرد: بر اساس تصویب‌نامه هیات وزیران، ساعت شروع کار ادارات استان از چهارم اردیبهشت ماه امسال و پس از تعطیلات عید سعید فطر از ساعت هفت صبح خواهد بود.

وی افزود: در خصوص ساعت پایان کار ادارات نیز کارمندان دولت موظف به رعایت قانون ۴۴ ساعت کار در هفته هستند و دستگاه‌ها باید براین اساس عمل کنند.

صفدری گفت: این تغییر ساعت کاری تا ۱۴ خرداد ماه ادامه داشته و پس از آن ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد مجددا تغییر خواهد کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: از ۱۵ خرداد ماه در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی، ساعت کار ادارات از ساعت َشش صبح تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

وی افزود:  از ۱۵ خرداد برای رعایت قانون ۴۴ ساعت کار در هفته، دستگاه‌ها موظفند مابقی ساعت کاری را به صورت دورکاری از کارمندان خود مطالبه کنند.

صفدری خاطرنشان کرد: این تغییر ساعت تا ۱۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه یادآور شد: دستگاه نظامی و امنیتی، نیروی انتظامی، دستگاه های امدادی مانند اورژانس و سایر دستگاه های خدمات رسانی مشمول این تغییر  ساعت نمی‌شوند.

وی افزود: ساعت شروع کار بانکها هم از چهارم اردیبهشت تا ۱۴ خرداد از ساعت ۷:۳۰ خواهد بود، اما کارمندان بانکها باید ساعت هفت صبح در محل کار حاضر باشند.

انتهای پیام

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید