کولاک مسیر ارتباطی 70 روستا را مسدود کرد+فیلم

کدخبر: ۶۳۰۸۸۵
اقتصادنیوز: معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمان، گفت: مسیر ارتباطی دسترسی به ۷۰ روستا در مناطق مختلف شمال این استان به طول حدود ۲۰۰ کیلومتر مسدود است.
کولاک مسیر ارتباطی 70 روستا را مسدود کرد+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مزه روح الامینی روز دوشنبه افزود: تا ظهر امروز حدود ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان کرمان بازگشایی شد و راهداران در حال تلاش برای بازگشایی مابقی هستند که به احتمال فراوان تا فردا کل این راه ها بازگشایی می شوند.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی جاده چترود - راور و یک راه دیگر در مسیر جیرفت - بم از رودخانه دِهبَکری اظهار داشت: برف و باران شدید، کولاک و مه گرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته اکثر گردنه های استان کرمان را فرا گرفت اما اکنون جاده های ریانی اصلی این استان باز هستند و تردد در آنها برقرار است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به بخشی از تلاش های راهداران برای ممانعت از انسداد جاده ها همزمان با بارش ها عنوان کرد: بارش باران و برف را طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در جاده های استان کرمان خواهیم داشت.

خبر مرتبط
مردم این استان برای کولاک‌برف آماده باشند

هواشناسی در اخطاریه سطح نارنجی، نسبت به آبگرفتگی در مناطق ساحلی و جلگه ای، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، اختلال در تردد و لغزندگی در ‌ارتفاعات و محورهای کوهستانی به علت کاهش دید، بارش و کولاک برف و یخبندان و فزایش مصرف حامل های انرژی به علت کاهش محسوس دما در مازندران هشدار داد.

بارش باران و برف از بامداد روز یکشنبه در برخی از مناطق استان کرمان تشدید شد و فعالیت این سامانه همچنان در برخی از مناطق این استان ادامه دارد. براساس پیش بینی ها در آخر هفته نیز شاهد بارش ها در استان خواهیم بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید