سهم نوروزی فرودگاه‌های تهران از مسافران چقدر بود؟

کدخبر: ۶۳۸۹۵۶
اقتصادنیوز: ­راهبر فرودگاه مهرآباد گفت: فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با انجام ۱۱ هزار و ۶۳۵ پرواز و جابجایی یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۲۵ مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین، پر ترافیک‌ترین فرودگاه کشور شد.
سهم نوروزی فرودگاه‌های تهران از مسافران چقدر بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ ابراهیم مرادی با اعلام پایان سفر‌های نوروزی در تاریخ ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ گفت: در این بازه، ۱۱ هزار و ۶۳۵ پرواز توسط همکاران ما در پایانه هوایی تهران (تقرب مهرآباد) هدایت و کنترل شده است که سهم فرودگاه بین المللی مهرآباد از این تعداد، ۷ هزار و ۶۴۱ پرواز و سهم فرودگاه امام خمینی ۳ هزار و ۹۹۴ پرواز بود.

وی افزود: بر این اساس یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۲۵ مسافر با این پرواز‌ها جابجا شدند که سهم فرودگاه بین المللی مهرآباد ۹۱۶ هزار و ۸۰۰ مسافر و سهم فرودگاه امام خمینی ۶۲۵ هزار و ۷۲۵ مسافر بوده است.
 
مرادی با بیان اینکه بر اساس آمار ثبت شده در واحد آمار اداره هماهنگی پرواز فرودگاه بین المللی مهرآباد، روزانه بطور میانگین ۵۲۸ سورتی پرواز توسط همکاران تقرب پرواز هدایت و کنترل شده اند که ضمن دستیابی به رکوردی جدید پس از دوران کرونا و کسب عنوان پرترافیک‌ترین TMA کشور، سهم فرودگاه مهرآباد از این تعداد پرواز بطور میانگین ۳۳۰ پرواز بوده است.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید