سربازان اسرائیل خود زنی کردند !

کدخبر: ۶۱۱۳۲۱
اقتصاد نیوز : شماری از خبرنگاران نظامی اسرائیل فاش کرده‌اند که در جریان درگیری‌ها در نوار غزه موارد زیادی تیراندازی اشتباهی توسط نظامیان رژیم اشغالگر به نیروهای خودی در یگان‌های دیگر صورت گرفته و باعث کشته شدن آنها شده‌اند.
 سربازان اسرائیل خود زنی کردند !

 به گزارش اقتصاد نیوز به نقل ازایسنا، «آموس هارئل»، روزنامه نگار صهیونیستی در این باره فاش کرد: حوادث تیراندازی به نیروهای خودی، یا همانطور که در گزارش ارتش اسرائیل «تیراندازی دوجانبه» نامیده می‌شود، توسط رسانه‌های ما کاملا نادیده گرفته شده‌است.

وی گفت: یگان‌ها با خطرات و تهدیدهای زیادی مواجه هستند و اقدام  بی‌رویه در تیراندازی نیز منجر به شکل‌گیری خطر متقابل میان نیروهای خودی می‌شود، علاوه بر این، خستگی پس از هفته‌ها فعالیت طولانی و عدم پایبندی به انضباط عملیاتی مشکلات زیادی درپی دارد و منجر به حوادثی شده‌است.

یورش شبانه ارتش اسرائیل به کرانه باختری/ حمله جنگنده‌ها به جبالیا و بیت لاهیا

وبگاه چشم هفتم در این باره به نقل از دو خبرنگار نظامی، علت نپرداختن به کشته و زخمی شدن نظامیان رژیم صهیونیستی در اثر تیراندازی نیروهای خودی را احتیاط و حساسیت نسبت به خانواده‌های سربازان کشته شده در غزه اعلام کرد.

این دو خبرنگار صهیونیست گفتند که خودداری از انتشار اخبار این حوادث همیشگی نیست و در مراحل بعدی و پس از اتمام تحقیقات انجام خواهد شد.

این رسانه به نقل از منابعی در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شرایط میدانی و درگیری اجازه اجرا و تکمیل تحقیقات درباره شرایط حوادث کشته شدن سربازان رژیم صهیونیستی به دست نیروهای خودی را نمی‌دهد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت: ارتش اسرائیل در حال حاضر مشغول کار و مبارزه با حماس در نوار غزه است و پس از پایان جنگ، تحقیقات دقیقی پیرامون این موضوع برای روشن شدن کامل جزئیات انجام خواهد شد.

طبق این گزارش، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به موضوع تعداد تیراندازی‌ها به نیروهای خودی که از آغاز درگیری‌ها در غزه رخ داده و تعداد تلفات این حوادث اشاره‌ای نکرده‌است.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بیشتر این حوادث میان نیروهای زرهی و پیاده نظام رخ داده‌است.

ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس روز دوشنبه در سخنانی گفت: دشمن نیروهای خودش را بمباران کرد، چراکه فکر می‌کرد تعدادی از سربازانش اسیر شده‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید