حمله معترضان آمریکایی به اقامتگاه رئیس ایپک+ فیلم

کدخبر: ۶۱۱۸۶۶
اقتصادنیوز: معترضان آمریکایی جلوی اقامتگاه رئیس مهم‌ترین لابی اسرائیل در آمریکا تجمع کرده و وی را «کودک‌کش» خطاب کردند.
حمله معترضان آمریکایی به اقامتگاه رئیس ایپک+ فیلم

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، طرفداران فلسطین در لس آنجلس آمریکا، امروز با تجمع جلوی اقامتگاه تفریحی «مایکل توچین» رئیس لابی رژیم صهیونیستی در آمریکا موسوم به «ایپک»، به قتل عام مردم غزه توسط این رژیم اعتراض کردند.

معترضان با استفاده از بمب های صوتی به اقامتگاه رئیس «ایپک» حمله کرده و شعار «کودک‌کش بیدار شو» سردادند.

معترضان آمریکایی طرفدار آزادی فلسطین با ریختن رنگ قرمز در محل اقامتگاه «توچین»، حمایت های بی قیدوشرط وی و همکارانش در لابی «ایپک» را عامل شهادت هزاران زن و کودک فلسطینی در غزه اعلام کردند.

معترضان آمریکایی مانع کمک رسانی دولت به اسرائیل شدند/ کشتی حامل سلاح به گل نشست!

 «کمیته روابط عمومی آمریکا-اسرائیل» که به آن، به اختصار «ایپک» گفته می شود لابی تل آویو در واشنگتن است و نقش مهمی در تصویب قوانین کنگره به نفع رژیم صهیونیستی و وادار کردن کاخ سفید به دادن چک سفید به این رژیم دارد.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

تجمع معترضان آمریکایی در محل برگزاری نخستین مناظره انتخاباتی

در سایه حمایت آمریکا و دیگر کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح امروز جمعه (به وقت محلی) آغاز شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید