تظاهرات ضداسرائیلی در آیین کریسمس جو بایدن/ فلسطین را آزاد کنید!

کدخبر: ۶۱۳۸۸۴
اقتصادنیوز: صدها نفر از مردم شهر ماساچوست با تجمع اطراف محلی که آیین کریسمس جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در حال برگزاری است، شعار فلسطین را آزاد کنید سر دادند و خواستار توقف حمایت‌های آمریکا از جنایت‌های اسرائیل شدند.
تظاهرات ضداسرائیلی در آیین کریسمس جو بایدن/ فلسطین را آزاد کنید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، صدها نفر از مردم آمریکا در مقابل مراسم چراغانی درخت کریسمس با حضور جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا، علیه سیاست‌های این کشور در حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

بایدن در یک قدمی استیضاح/آخرین تلاش جمهوری‌خواهان برای برکناری رئیس‌جمهور آمریکا

جمعیت معترض در خیابان‌های اطراف مراسم با در دست داشتن تابلوهایی که روی آن نوشته شده بود «فلسطین را آزاد کنید» خواستار توقف جنایت‌های اسرائیل شدند.

جنگ غزه، حیات سیاسی بایدن را به خطر انداخت/آمریکا قادر به مهار اسرائیل نیست!

جمعیت در حالی که بایدن و دولت آمریکا را به نسل‌کشی مردم فلسطین متهم می‌کردند، فریاد می‌زدند: «فلسطین را آزاد کنید. بایدن بایدن، تو نمی‌توانی پنهان شوی!»

موضع بایدن درباره شروع دوباره جنگ غزه

پیشتر گروه بزرگی از حامیان مردم فلسطین در مرکز شهر مینیاپولیس و در اطراف منطقه‌ای که بایدن به منظور جمع آوری کمک‌های مالی برای کمپین خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا سخنرانی می‌کرد، دست به راهپیمایی زدند.

در حالی که رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی خود خواستار یک وقفه بشردوستانه در جنگ میان رژیم اسرائیل و حماس شد تا فرصت لازم برای آزادی گروگان‌ها فراهم آید، اما تظاهرکنندگان با فریادهای خود در حمایت از فلسطین و سردادن شعارهای «فلسطین را آزاد کنید» و «فلسطین تنها نیست»، خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

حامیان مردم فلسطین پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهایی را با خود حمل می‌کردند که بر روی آنها عبارات «بمباران کودکان را متوقف کنید»، «فلسطین را آزاد کنید» و «هم‌اکنون آتش‌بس»، نوشته شده بود.

این در حالی بود که سخنرانی بایدن در این مراسم توسط یک خاخام زن یهودی به نام جسیکا روزنبرگ که خواستار توقف فوری جنگ در غزه بود، قطع شد.

این خاخام یهودی گفت: اگر واقعا به ملت یهود اهمیت می‌دهید، پس من به عنوان یک خاخام از شما می‌خواهم برای توقف فوری جنگ در غزه کاری انجام دهید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید