بمباران شدید ۳ اردوگاه غزه + فیلم

کدخبر: ۶۱۴۹۵۵
اقتصادنیوز: بمباران و حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد.
بمباران شدید ۳ اردوگاه  غزه + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز اردوگاه های النصیرات، المغازی و الزوایده در مرکز غزه را بمباران کردند. یک منزل در نزدیکی فلکه «ابوجابر» در الزوایده نیز از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بمباران شد. همچنین جنگنده های این رژیم مناطق التفاح و الشجاعیه در شرق شهر غزه و برخی مناطق شمال غزه را به شدت بمباران کردند.

خبرنگار المیادین در غزه هم از انتقال شماری از شهدای حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان شهدای الاقصی در شهر «دیر البلح» در مرکز غزه خبر داد.

همزمان توپخانه رژیم صهیونیستی نیز اردوگاه جبالیا در شمال غزه را گلوله باران کرد. جنگنده های رژیم صهیونیستی «خربه العدس» در شهر رفح در جنوب غزه را نیز بمباران کردند. در بمباران یک واحد مسکونی در اردوگاه «البریج»، ۵ نفر شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

در بمباران خانه ای در اردوگاه «المغازی» ۶ نفر شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند. جنگنده های رژیم صهیونیستی منزلی را هم در «النصیرات» در مرکز نوار غزه بمباران کردند که بر اثر آن، سه نفر شهید و شماری دیگر زخمی شدند. شرق غزه نیز از بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی در امان نماند.

همچنین قایق های جنگی رژیم صهیونیستی به سمت ساحل شهر رفح آتش گشودند. توپخانه رژیم صهیونیستی شرق خان یونس را گلوله باران کرد. همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی محوطه بیمارستان اروپایی در شهر خان یونس را هدف قرار داد.

بر اساس این گزارش، شهر «دیرالبلح» هدف حملات هوایی سنگین قرار گرفته و پهپادهای رژیم صهیونیستی در آسمان این شهر به پرواز درآمدند. در بمباران منزل خانواده «عبدالوهاب الشیخ» در خان یونس ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

در همین حال، منابع فلسطینی از بمباران محله «التفاح» در شرق غزه با بمب‌های ممنوعه فسفری و دودزا خبر دادند.

این در حالی است که روز گذشته«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که شمار شهدای تجاوزها به نوار غزه از هفتم اکتبر به ۱۷ هزار و ۷۰۰ تن رسیده است.

وی همچنین شمار مجروحان تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه را هم ۴۸ هزار و ۷۸۰ تن اعلام کرد.

 
 
 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید