اعلام زمان تولید اولین جنگنده بومی سئول!

کدخبر: ۶۲۱۶۶۲
اقتصادنیوز: اداره برنامه اکتساب دفاعی (DAPA) کره جنوبی اعلام کرد: هواپیما به طور موقت برای نبرد مناسب ارزیابی شد.
اعلام زمان تولید اولین جنگنده بومی سئول!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  اداره برنامه اکتساب دفاعی (DAPA) کره جنوبی در این بیانیه اعلام کرده است: ما قصد داریم اولین قرارداد تولید را در سال جاری امضا و ساخت جنگنده‌های KF-۲۱ را آغاز کنیم و انتظار می‌رود مراحل ساخت اولین جنگنده KF-۲۱ تا سال ۲۰۲۶ تکمیل شود.

این بیانیه می‌افزاید: با انجام موفقیت‌آمیز پروازهای آزمایشی بر روی ۶ نمونه اولیه KF-۲۱ که در سال گذشته انجام شد و همچنین گذراندن آزمایشات مختلف مانند پرواز مافوق صوت و کاربرد تسلیحات هوا به هوا، این هواپیما به طور موقت برای نبرد مناسب ارزیابی شد.

خبر مرتبط
واکنش سئول به سخنان رهبر کره شمالی در مورد جنگ

اقتصادنیوز: وزارت اتحاد کره جنوبی در بیانیه‌ای با اشاره به تهدید رهبر کره شمالی به استفاده از زور برای متحد کردن شبه جزیره کره، سخنان وی در مورد جنگ را محکوم کرد.

بنا بر این بیانیه، اداره برنامه اکتساب دفاعی همچنین آزمایش‌های محیطی شدید را تا ماه آینده انجام می‌دهد تا بررسی کند آیا هواپیما و تجهیزات سیستم‌های الکترونیکی مورد استفاده در آن در شرایط شدید مانند گرما، سرما و باران به طور عادی کار می‌کنند یا خیر.

خبر مرتبط
تهدید کیم جونگ اون جدی شد/ اگر سئول دست از پا خطا کند نابودی می شود

​ اقتصادنیوز :کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اعلام کرد که پیونگ یانگ از تمام زرادخانه خود برای نابودی کامل کره جنوبی در صورت هرگونه تحریک نظامی از سوی سئول استفاده خواهد کرد.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۴ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید