فردا در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شد

کدخبر: ۶۳۸۵۳۵
اقتصادنیوز: به دنبال حادثه تروریستی در راسک و چابهار و شهادت جمعی از مدافعان امنیت، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان فردا شنبه را عزای عمومی اعلام کردند.
فردا در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پی شهادت مظلومانه جمعی از حافظان امنیت در جنایت تروریستی شهرستان‌های چابهار و راسک صادر و شنبه ۱۸ فروردین در این استان روز عزای عمومی اعلام شد.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از‎ ‎‌مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.

امام خمینی(ره)

بی‌شک شهادت هنر مردان خداست و نیروهای جان‌بر کف انقلاب اسلامی در راه پاسداری از امنیت و قطع دستان دشمنان خبیث، تا آخرین نفس از پای نخواهند نشست.

بار دیگر تروریست‌های کوردل و مزدوران رژیم جعلی صهیونیستی، جنایتی را علیه فرزندان عزیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

شهادت جمعی از دلاورمردان این مرز و بوم در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان، برگ دیگری بر سند مظلومیت نظام اسلامی افزود.

بی شک این اقدامات مذبوحانه حاکی از زبونی دشمنان پست و عجز و ذلت آنها در مقابله‌ با عزم و اراده شکست ناپذیر ملت بزرگ ایران بوده و موید این است که بدخواهان این مردم، پیشرفت استان و وحدت مسلمانان شیعه و اهل سنت را برنمی‌تابند و منافع آنها در آشوب و ناامنی است، تا با سلب آرامش مردم به اهداف پلید خود دست یابند.

اینجانبان ضمن تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه دلاورمردان عرصه حفظ امنیت در عملیات‌های تروریستی جنوب استان به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا، نیروهای جان بر کف نظامی، انتظامی، امنیتی و مردم شهید پرور استان و تاکید بر پیگیری کامل تا دستگیری و اِعمال اشد مجازات برای عوامل این عملیات ناجوانمردانه تروریستی از سوی مراجع قانونی، روز شنبه را در استان عزای عمومی اعلام می‌نماییم و برای شهیدان والامقام، عُلوّ درجات؛ برای مجروحین، سلامتی و شفای عاجل و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید