نخست وزیر عراق: در پاسخ ایران به اسرائیل از آسمان ما استفاده نشد

کدخبر: ۶۴۱۱۹۹
اقتصادنیوز: نخست وزیر عراق در سخنانی انجام حمله پهپادی و یا موشکی از خاک این کشور به اراضی اشغالی همزمان با حمله جمهوری اسلامی ایران را تکذیب کرد.
نخست وزیر عراق: در پاسخ ایران به اسرائیل از آسمان ما استفاده نشد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق در این باره گفت: بغداد هیچ گزارش یا نشانه‌ای مبنی بر پرتاب موشک یا پهپاد از عراق در جریان حمله ایران به اسرائیل دریافت نکرده است.

طبق گزارش شبکه روسیا الیوم، السودانی افزود: موضع ما روشن است و اجازه نمی‌دهیم عراق به صحنه درگیری کشانده شود و به این امر متعهد هستیم.

وی تاکید کرد: به هیچ نهاد غیر دولتی اجازه نخواهیم داد، کشور را به جنگ بازگرداند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که منابع رسانه‌ای پیشتر اعلام کرده بودند همزمان با پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی چند پهپاد از خاک عراق به سمت اراضی اشغالی پرتاب شده است.

خبر مرتبط
حضور هیات عراقی در سفارت ایران در بغداد برای تبریک «وعده صادق»

یک هیات عراقی شامل تعدادی از سران قبایل، نخبگان، روحانیون و... از سفارت ایران در بغداد بازدید و با محمد کاظم آل صادق سفیر کشورمان در بغداد دیدار کردند.

روابط عمومی کل سپاه بامداد روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

خبر مرتبط
هدف دیدار نخست وزیر عراق و رئیس جمهور آمریکا چه بود؟

اقتصادنیوز: سخنگوی رسمی دولت عراق در گفت‌وگو با الجزیره گفت: دیدار نخست وزیر و رئیس‌جمهور آمریکا شامل مسائلی از جمله موضوع نیروهای ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا در عراق بود.

این حملات علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید