پس از تعطیلی این شبکه؛

یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره در شهر قدس

کدخبر: ۶۴۴۸۳۱
اقتصادنیوز: نیروهای پلیس اسرائیل پس از تصمیم کابینه برای تعطیلی شبکه الجزیره در سرزمین‌های اشغالی، به دفاتر این شبکه یورش بردند.
یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره در شهر قدس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، تلویزیون الجزیره پس از تصمیم دولت رژیم صهیونیستی مبنی بر تعطیلی این شبکه دیگر از سرزمین‌های اشغالی پخش نمی‌شود.

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی از یورش پلیس این رژیم به دفاتر الجزیره در شهر قدس خبر داده و نیروهای اسرائیلی در حال ضبط وسایل آنها هستند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل امروز یکشنبه به نقل از دفتر نخست وزیر این رژیم گزارش داد که کابینه وزیران رژیم اسرائیل با بسته شدن شبکه الجزیره در فلسطین اشغالی موافقت کرده است.

لحظاتی بعد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل در پیام ویدیویی گفت که به ریاست او در جلسه وزیران، حکومت متبوع او با اجماع به بسته شدن شبکه الجزیره در اراضی اشغالی فلسطین رای داده است.

خبر مرتبط
واکنش حماس به تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره

اقتصادنیوز: حماس با صدور بیانیه‌ای به تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی در بستن دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

یک انجمن مطبوعاتی آمریکا تعطیلی الجزیره در اسرائیل را روزی سیاه برای رسانه توصیف کرد.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود که نماینده رسانه‌های خارجی در سرزمین‌های اشغالی، کرانه باختری و غزه است، تصمیم دولت رژیم صهیونیستی برای تعطیلی شبکه خبری الجزیره در اسرائیل را محکوم کرد.

این انجمن ضمن تاکید بر اینکه چنین مساله‌ای باید باعث نگرانی تمامی حامیان رسانه آزاد شود، افزود: این یک روز سیاه برای رسانه است. این یک روز سیاه برای دموکراسی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید