عرضه گوشی ال جی K10 ماه آینده

کدخبر: ۱۶۰۱۰۹
گوشی ال جی (K10 (2017 که احتمالا عرضه آن از ماه آینده میلادی آغاز می شود، دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با زاویه عریض است که ویژگی بسیار خوبی برای این گوشی محسوب می شود.

به گزارش کلیک، مدل ۲۰۱۷ گوشی K10 ال جی که مدل جدید گوشی K10 (که سال گذشته عرضه شد) است، دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است که لنز آن دارای زاویه عریض است و می توانید تصاویری با زاویه عریض بگیرید؛ بنابراین دیگر مجبور نیستید از افرادی که در داخل کادر عکس نیستند، عذر خواهی کنید و از آن ها بخواهید کمی حرکت کنید تا وارد کادر عکس شوند. دوربین اصلی این گوشی نیز ۱۳ مگاپیکسل است و دارای دریچه دیافراگم f/2.2 است.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی با وضوح HD است که یک شیشه منحنی ۲٫۵ بعدی روی آن قرار گرفته است. این گوشی دارای تراشه MT6750 است که دربردارنده پردازنده هشت هسته ای با سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز است. پردازنده Mali-T860 MP2 نیز پردازش گرافیکی این گوشی را برعهده دارد. این گوشی دارای رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است.

باتری این گوشی ۲۸۰۰ میلی آمپر و قابل تعویض است و دارای اندوروید نوقا ۷٫۰ است. پیش بینی می شود عرضه این گوشی از ماه آینده آغاز شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید