جنگ برای خرید فوتبالیست توخالی !

کدخبر: ۱۷۲۵۶۹
استقلال با وجود خرید ستاره‌های بزرگ در نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر، هنوز دنبال خرید سرور جپاروف است. بازیکنی که زمانی، بهترین بازیکن آسیا بود اما در 35 سالگی، فاصله زیادی از آن روزها گرفته است.
جنگ برای خرید فوتبالیست توخالی !

 هر فصل استقلال و پرسپولیس ، استقلال و سپاهان، پرسپولیس و سپاهان و تیم های دیگر سر یک بازیکن خاص به جنجال و درگیری می‌رسند. بازیکنانی که اکثر آنها نشان می‌دهند چندان هم ارزش این جنجال‌ها و درگیری‌ها را نداشته‌اند.

این بار نوبت استقلال و سپاهان است و جپاروف. بازیکنی که از همان ابتدا مشخص بود بعد از رفتن به سپاهان، بازگشتش به استقلال آنقدرها هم آسان نخواهد بود. سوال این است که آیا جپاروف ارزش این همه جنجال را دارد؟ بازیکنی که فصل گذشته در سپاهان نشان چندانی از یک ستاره نداشت و خیلی بالاتر از بقیه بازیکنان سپاهان نشان نداد.

 10 بازی با یک گل و یک پاس گل آمار بازیکنی نیست که دو باشگاه بزرگ بخواهند برای او سرو دست بشکنند. البته آمار بد او فقط در سپاهان نیست. او در نیم فصل دوم حضورش در ازبکستان با افتی قابل توجه مواجه شد و در 12 بازی فقط سه گل زد. نیمکت نشینی او در بازی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان هم نشان داد که او در تیم ملی کشورش هم آن جایگاه سابق را ندارد.

فرشید اسماعیلی، بازیکن هم‌پست جپاروف در استقلال، نیم فصل دوم لیگ شانزدهم آماری به مراتب بهتر از اون داشت. با این وجود، استقلالی‌ها با داشتن اسماعیلی و اضافه شدن شجاعیان و ماندن محسن کریمی، هنوز دنبال جپاروف هستند. تلاشی که شاید، شکست در آن مثل محرومیت از نقل و انتقالات نیم فصل بیشتر به نفع‌شان باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید