شجاعی به تیم ملی فوتبال دعوت می‌شود؟

کدخبر: ۱۸۶۶۱۱
مشکل مسعود شجاعی برای دعوت به تیم ملی حل شده و در صورتی که کارلوس کی‌روش بخواهد می‌تواند از او در بازی‌های ملی استفاده کند. این خبری است که در رسانه‌های مختلف منتشر شده است و پایان تحریم خبری شجاعی در صداوسیما هم نشانی از رفع مشکل شجاعی است.
شجاعی به تیم ملی فوتبال دعوت می‌شود؟

 در غیاب مسعود شجاعی، کارلوس کی‌روش از سامان قدوس و کاوه رضایی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرده است. قدوس دقیقا در همان پستی بازی می‌کند که پیش از او اشکان دژآگه و مسعود شجاعی در تیم ملی داشته‌اند. کاوه رضایی، دیگر بازیکن جدید اردوی تیم ملی هم قابلیت بازی کردن به عنوان مهاجم و بال تهاجمی را دارد. او هم‌پست با شجاعی نیست اما از معدود بازیکنان تیم ملی است که به عنوان بال، تمایل زیادی هم به حرکت به سمت مرکز و اضافه شدن به محوطه جریمه را دارد. بازیکنانی که استفاده از آن‌ها در فوتبال روز رو به گسترش است.

با وجود این دو بازیکن جدید، جا برای شجاعی در تیم ملی تنگ‌تر و رقابت برای رسیدن به جام جهانی بیشتر شده است. مساله‌ای که نشان می‌دهد کی‌روش شاید چندان تمایلی هم به دعوت از شجاعی نداشته و قصد داشته بازیکنان جدیدی را در تیم ملی امتحان کند. با همه این‌ها احتمالا در اردوهای بزرگ‌تر، سرمربی پرتغالی تیم ملی از شجاعی دعوت خواهد کرد مگر آن که دعوت نکردن او شبیه به اتفاقی که برای آندرانیک تیموریان یا خسرو حیدری افتاد بخشی از تغییر نسل تیم ملی باشد. باید دید کارلوس کی‌روش دوباره تمایل دارد از شجاعی در تیم ملی استفاده کند یا بازیکنان جدید خود را به شجاعی ترجیح خواهد داد. بازیکنان جدیدی که حضور شجاعی در جام جهانی را که تا همین چند ماه پیش تثبیت‌شده به نظر می‌رسید در خطر قرار داده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی