بولتون: ترامپ باید خیلی زود به کره شمالی حمله کند!

کدخبر: ۱۹۴۴۸۴
جان بولتون در چارچوب سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا، از رئیس‌جمهور این کشور خواست به کره شمالی حمله کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اکسپرس، «جان بولتون»، نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل در یک نشست در کارولینای شمالی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خواست برای مقابله با «تهدید» کره شمالی خیلی زود به این کشور حمله نظامی کند.

جان بولتون با اشاره به مذاکرات سال‌ها قبل با پیونگ‌یانگ، گفت: انجام مذاکرات باعث توقف فعالیت های هسته ای کره شمالی نشده است و چین هم اقدامات لازم را برای بازداشتن این کشور از ادامه فعالیتهای تهدیدآمیزش انجام نداده است.

وی افزود: هیچکس نمی خواهد از اقدام نظامی علیه کره شمالی استفاده کند؛ زیرا این اقدام برای کره جنوبی خطراتی را به دنبال دارد. هیچ کس نمی خواهد وقوع چنین اتفاقی را شاهد باشد؛ اما تهدیدی که کره شمالی برای آمریکا دارد، از این نگرانی ها هم بیشتر است.

نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل خاطرنشان کرد: یا باید در انتظار حمله کره شمالی به خاک آمریکا باشیم و یا اقدامات پیشگیرانه را برای بازداشتن این کشور از دستیابی به سلاح های هسته ای که می تواند خاک آمریکا را هدف قرار دهد، به کار گیریم. من این را می گویم که مهم‌ترین وظیفه رئیس جمهور آمریکا حفاظت از مردم آمریکاست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید