آیا برانکو دوباره طارمی را می پذیرد ؟

کدخبر: ۱۹۷۵۴۴
شکست مذاکرات بین مهدی طارمی و باشگاه الغرافه قطر شرایط آینده این بازیکن را بسیار مبهم کرده است. حالا مسئله اصلی این است که مهاجم سرخ ها اجازه بازگشت به این تیم را دوباره پیدا خواهد کرد؟
آیا برانکو دوباره طارمی را می پذیرد ؟

این دومین بار است که مهدی طارمی قرارداد را بر هم می‌زند، یک رفتار عجیب و تکراری. اول‌بار پس از بی‌تعهد بودن مقابل قرارداد با ریزه‌اسپور زیانی بزرگ برای پرسپولیس و محرومیت را به ارمغان آورد و بار دوم پای قرارداد با الغرافه همه چیز یکباره از هم پاشید.

مهدی طارمی که پس از دریافت پیشنهاد الغرافه به قطر رفت و در آزمایش‌های پزشکی این باشگاه در اسپایر شرکت کرد، دیشب در قطر با طرح خواسته‌های عجیب هنگام مذاکرات نهایی، موضوع قراردادش با الغرافه منتفی شد. پرسپولیس حدود سه و نیم میلیارد از این انتقال بهره‌مند می‌شد تا محرومیت بزرگش از پنجره نقل و انتقالات و تمنایش از ریزه‌اسپور برای بخشش جریمه جبران شود اما حالا با منتفی شدن قرارداد طارمی با الغرافه معلوم نیست باشگاه پرسپولیس چه موضعی داشته باشد.

طارمی نیز حالا در موقعیت عجیبی قرار گرفته است. شاید سهل‌انگاری در برخورد باشگاه پرسپولیس پس از بی‌تعهد بودن طارمی در پرداخت خسارت باشگاه ریزه‌اسپور حالا به تکرار رفتارهای مشابه در طارمی منجر شده است. او دیشب قراردادی را که می‌توانست راه تازه‌ای برای او باشد و پرسپولیس را نیز بهره‌مند کند، با رفتارهایش بر هم زد.

آیا طارمی با پیشنهاد دیگری مواجه شده که یکباره در قطر با ادا و اطوارهایش مذاکرات با الغرافه را به بیراهه کشانده است؟ اگر طارمی پیشنهادی از اروپا دارد، بعید است تیم‌هایی از پرتغال و بلژیک رقم درخواستی پرسپولیس برای صدور رضایت‌نامه را بپردازند. برای طارمی بعید است که باشگاهی در اروپا حدود ۵۰۰ هزار دلار بپردازد و مثل الغرافه از سهم احتمالی حضور طارمی در جام جهانی نیز طبق درخواست پرسپولیس بگذرد و در کنار اینها رقمی چشمگیر نیز به طارمی بپردازد و بازی‌های هنگام قراردادش را نیز تحمل کند.

بازگشت طارمی به پرسپولیس نیز حاشیه‌های عجیبی خواهد داشت. شاید برانکو ایوانکوویچ این‌بار دیگر طارمی را برای بازگشت نپذیرد و همان تصمیمی را درباره طارمی بگیرد که بعد از ماجراهای ریزه‌اسپور در مورد رامین رضاییان گرفت: نشان دادن در خروجی باشگاه.

اما فراموش نکنیم که پرسپولیس در صورت تمدید نکردن قرارداد طارمی، او را در پایان فصل از دست خواهد داد و طارمی می‌تواند بدون پرداخت حق صدور رضایت‌نامه از پرسپولیس برود، یک جدایی زیان‌بار برای پرسپولیس. امروز منتظر می‌مانیم تا واکنش‌ها را ببینیم. موضع الغرافه، موضع پرسپولیس و توضیح عجیبی که شاید طارمی بدهد، داستان طارمی و پرسپولیس پیچیده شده است، در حالیکه همه چیز برای حضورش در الغرافه فراهم بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید