اعتراض نتانیاهو به کیفرخواست ارائه شده علیه او

کدخبر: ۳۷۲۷۴۳
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دادگاه مرکزی این رژیم در بیت المقدس خواست تا کیفرخواست ارائه شده علیه وی را اصلاح کند.
اعتراض نتانیاهو به کیفرخواست ارائه شده علیه او

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اعلام کرد، وکلای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفتند که کیفرخواست ارائه شده علیه وی در پرونده های فساد اداری "نقص‌هایی" دارد که به طور تصادفی ظاهر نشده است.

آنها گفتند که در کیفرخواست ارائه شده بر خلاف معمول، نتانیاهو و اعضای خانواده اش به عنوان یک فرد در نظر گرفته شده اند. زیرا دادستانی کل اقداماتی را به وی نسبت داده که خود اشاره داشته که توسط همسر و پسرش صورت گرفته اند.

به گفته این وکلا، این کیفرخواست در تلاش برای ایجاد یک شخصیت حقوقی ناموجود بواسطه نتانیاهو از یک سو و همسر و پسرش از سوی دیگر است. آنها تاکید کردند که دادستانی نمی تواند اقدامات ادعایی همسر و پسر نتانیاهو را به نخست وزیر نسبت دهد.

بنا بر این گزارش، بحث پیرامون پرونده معروف به "پرونده ۱۰۰۰" است که در آن نتانیاهو به جرم خیانت در امانت و کلاهبرداری محاکمه می‌شود.

این دو وکیل می گویند که کیفرخواست شامل "ادغام ساختگی اقدامات نتانیاهو و اقدامات همسرش در خصوص دریافت هدیه بدون ایجاد تمایزی میان آنها" است.

محاکمه نتانیاهو در سه پرونده فساد مالی به اتهام رشوه خواری، خیانت در امانت و کلاهبرداری از ۲۴ مه در دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی در شهر بیت المقدس آغاز شد.

به نوشته روزنامه عبری زبان" آحارونوت"، درخواست نتانیاهو قبل از جلسه بعدی دادگاه در روز یکشنبه آتی است که در مورد طرح دعوی و پاسخ‌های اولیه به اتهامات برگزار می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید