رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت عجیب هایما S5 پلاس در 48 ساعت؛ ریزش تا 30 میلیون + جدول

کدخبر: ۵۹۵۱۳۹
اقتصادنیوز: هرچند بازار خودرو امروز به روند آرام خود ادامه داد و بیشتر پرطرفدارهای ایران‌خودرو نوسان اندک را تجربه کرده بودند،‌ اما «هایما S5 پلاس» خلاف جهت سایر خودروها با افت 30 میلیونی راهی بازار شد.
افت عجیب هایما S5 پلاس در 48 ساعت؛ ریزش تا 30 میلیون + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ نوسان کاهشی بازار خودرو را می‌توان در داده‌های مرکز آمار بهتر لمس کرد، براساس گزارش منتشر شده از سوی این مرکز تورم ماهانه خرید وسایل نقلیه بازار خودرو در مردادماه امسال 1.7 درصد منفی بوده است، آماری که مهر تایید افت و نوسان قیمت در بازار خودرو است.

به گفته فعالان بازار خودرو نبود خرید و رکود در بازار عمده دلیلی است که موجب شده شاهد ریزش و افت قیمت در بازار خودرو باشیم روندی که چند هفته‌ای است در این بازار سایه انداخته و هیچ متر و معیاری نتوانسته آن را تغییر دهد، فعالان بازار خودرو معتقدند تا زمانی که خریدار نیست وضعیت بازار تغییر نخواهد کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S5 پلاس» ریزش عجیب قیمت داشت و با کاهش 30 میلیونی راهی بازار شد، روز گذشته به دلیل حواشی که در بازار وجود داشت این خودرو کشف قیمت نشده بود.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز «سمند سورن پلاس» در بازار 565 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد در 48 ساعت اخیر«هایما S5 پلاس» در بازار افتی 30 میلیونی داشت، این خودرو دیروز در بازار کشف قیمت نشده بود و مقایسه قیمتی آن به دوشنبه گذشت صورت گرفته است.  

در بازه زمانی مورد بررسی «رانا پلاس» هم در بازار 486 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. خانوداه دنا هم امروز افتی 2 میلیونی داشتند و با این شرایط «دناپلاس»  در بازار  625 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم نسبت به دوشنبه گذشته به 813 میلیون تومان رسید. بررسی‌‌ها نشان می‌دهد پژو «207 پاناراما اتومات» نیز با افت 4 میلیونی  در بازار داشت 790 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران خودروووووو

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید