آخرین آمار کرونایی در ایران و جهان؛

ورود مبتلایان روزانه کرونا به کانال 8 هزار +اینفو

کدخبر: ۳۹۳۴۰۵
در بیست و هشتمین روز بهمن ماه، آمار مبتلایان روزانه در ایران برای نخستین بار در دوماه گذشته از مرز 8 هزار نفر عبور کرد.
ورود مبتلایان روزانه کرونا به کانال 8 هزار +اینفو

به گزارش اقتصادنیوز، برای دومین روز متوالی رکورد ابتلای روزانه در دو ماه اخیر شکسته شده وبرای نخستین بار این متغیر در این مدت از مرز 8 هزار نفر بالاتر رفت. شمار فوتی های روزانه نیز برای دومین روز پیاپی رشدی مثبت را ثبت کرد

آمارکرونا در ایران

در 24 ساعت گذشته شمار مبتلایان روزانه بیماری کرونا در ایران نسبت به روز قبل 3.2 درصد افزایش پیدا کرده و به 8 هزار و 11 نفر رسید. این نخستین باری است که شمار مبتلایان روزانه در ایران از مرز 8 هزار نفر بالاتر می رود.

تعداد جانباختگان بر اثر این بیماری نیز در این مدت نسبت به روز قبل با 7.2 درصد افزایش در محدوده 89 تن ثبت شد. این در حالی است که تنها متغیر کاهشی در این روز شمار بستری های روزانه این بیماری بوده است. این متغیر با 12 درصد کاهش نسبت به دیروز به 690 نفر تنزل یافت.

بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، دشت آزادگان، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

کرونا

آمار کرونا در جهان

شمار مبتلایان روزانه این بیماری درجهان اما نسبت به روز گذشته 2 درصد کاهش داشته و به 287 هزار و 106 تن رسید. این در حالی است که فوتی های روزانه با 5 درصد افزایش در مجموع از مرز 2 میلیون و418 هزار نفر عبور کرده و موازی با رفتار این متغیر در ایران، مسیری صعودی را ثبت کرد.

در این میان متغیر بیماران بدحال که از شاخص های تعیین کننده در وخامت وضعیت کرونایی است درایران و جهان نسبت به روز قبل کاهش پیدا کرده است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید