قطار رشت - کاسپین به مقصد نرسید!

کدخبر: ۶۲۶۸۳۶
اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت: عامل کندی پیشرفت طرح راه آهن رشت - کاسپین، شرایط آب و هوایی است.
قطار رشت - کاسپین به مقصد نرسید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت: ساخت طرح رشت - کاسپین از 15 سال پیش آغاز شد و بعد از یک سال به دلیل آغاز ساخت راه آهن قزوین - رشت متوقف شد.
وی افزود: ساخت این طرح به صورت جدی از سال 97 آغاز شد و طول این مسیر 37 کیلومتر است که در حال حاضر 5 و نیم کیلومتر ریل گذاری این مسیر به پایان رسیده است که از این میزان زیرسازی 4 کیلومتر آن به پایان رسیده است.

خبر مرتبط
بلیت قطار‌های اسفند پیش‌فروش شد/ برای خرید اقدام کنید

اقتصادنیوز: پیش‌فروش بلیت قطار‌های اسفند از امروز به صورت اینترنتی آغاز شد، لازم به ذکر است که کل این ظرفیت به صورت اینترنتی عرضه می‌شود.


خیراله خادمی با بیان اینکه در طول این مسیر 18 تقاطع، پل بزرگ و 243 آبراه ساخته و احداث شده است ادامه داد: ساخت بخشی از طرح با توجه به شرایط آب و هوایی و بارندگی ها به کندی پیش می رود و 15 هزار متر مکعب خاکریزی باقی مانده است و نزدیک به 2 هزار میلیارد تومان در این محور هزینه شده است.

خبر مرتبط
زمان پیش‌فروش بلیط قطارهای اسفند اعلام شد

اقتصادنیوز: شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام‌ کرد: پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی اول تا 23 اسفندماه از ساعت ۹ صبح سه‌شنبه ١۷ بهمن آغاز می‌شود.


وی افزود: ارزش روز این طرح 5 هزار میلیارد تومان برآورد شده است و در حال حاضر 400 میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران پرداخت نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی