رصد بازار خودروهای داخلی؛

واکنش بازار خودرو به نوسانات دلار + جدول قیمت

کدخبر: ۴۳۵۵۲۹
اقتصادنیوز: در حالی که بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو هفته های گذشته را با رشد قیمت سپری کرد، اما از روز گذشته تا حدودی آرام شد.
واکنش بازار خودرو به نوسانات دلار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودروهای پرتیراژ نشان دهنده آن است که در حالیکه نوسانات دلار هنوز ادامه دارد،بازار ایران خودرویی‌ها و سایپایی‌ها از دیروز تا حدود زیادی نسبت به این نوسانات بی‌تفاوت بود و این بازار آرامشی نسبی را تجربه کرد.

به گفته فعالان بازار خودرو بازار خودرو در حال حاضر در انتظار تصمیمات مجلس درباره وزاری اقتصادی  کابینه ابراهیم رئیسی است و به نظر می‌رسد که این امر سبب نوعی بلاتکلیفی در بازار خودرو شده است.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمندLX  » ، «سمند LX با موتورEF7  » و «سمند سورن» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمندLX » در بازار 240 میلیون تومان قیمت خورد. در این میان «سمند LX با موتورEF7 » هم بدون تغییر در بازار 259 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  در میان خودروهای پرتیراژ ایران «سمند سورن» نیز امروز تغییر قیمتی نداشت و در بازار با قیمت 265 میلیون تومان عرضه شد.

«پژو 206 تیپ 5» نیز بدون تغییر در بازار 285 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «پژو 206 صندوقدار» نیز در بازار افزایش قیمتی نداشت و با قیمت 280 میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر امروز «پژو 206 تیپ 2» نیز امروز در بازار به 250 میلیون تومان رسید.

ایران 2 شهریور

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید