استپ قیمت ایران خودرویی ها

قیمت در بازار خودرو انتظاری شد + جدول

کدخبر: ۴۳۷۴۳۵
اقتصادنیوز: امروز 10 شهریور 1400 نوسان اندک قیمت دلار در بازار امروز موجب شد تا بازار ایران خودرویی ها برای دومین روز در هفته جاری بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شوند.
 قیمت در بازار خودرو انتظاری شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ دامنه اندک نوسان در بازار دلار در عصر امروز عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو استپ قیمت در بازار خودرو را به آن نسبت می دهند. در این خصوص می توان به اظهار نظر اکبر کمیجانی رئیس کل بانک مرکزی اشاره کرد. براساس اظهارات منسوب به رییس کل بانک مرکزی؛ کمیجانی اعلام کرده در روزهای اخیر شاهد کاهش نرخ ارز از 28 هزار تومان به 26 هزار تومان بوده ایم و انتظار داریم این روند ادامه یابد. اظهار نظری که شاید بتوان آن را یکی از دلایل اصلی توقف قیمت خودرو در بازار دانست، این خبر موجب شده تا امروز خریداران و فروشندگان دست از معامله بکشند.  

اما در کنار عوامل مذکور می توان به این نکته نیز اشاره کرد که طی هفته های گذشته بازار همواره گوشه چشمی هم به مذاکرات داشته است، امیدی که با اعلام خبر اینکه مذاکرات احیای برجام تا نوامبر مصادف با آذر ماه از سر گرفته نخواهد شد از دست رفت و فعلا بازار به انتظار نشسته است.


بیشتر بخوانید: قیمت سایپایی ها در بازار امروز + جدول قیمت


وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمندLX  »، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز محصولات ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند. با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «پژو 206 صندوقدار» امروز بدون افزایش با قیمت 281 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «پژو 206 تیپ 5» نیز در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار 288 میلیون تومان عرضه شد. از سوی دیگر امروز «پژو 206 تیپ 2» نیز به 252 میلیون تومان رسید.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمندLX » نیز در بازار تغییری نداشت و قیمت آن به 242 میلیون تومان رسید. در این میان «سمند LX با موتورEF7 » هم بدون تغییر در بازار 259 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند سورن پلاس» هم در بازار 310 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمتی در بازار نداشت.

ایران 10

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید