رصد بازار خودروهای داخلی؛

«هایما S7پلاس» 15 میلیون تومان گران شد + جدول قیمت

کدخبر: ۵۵۴۳۲۳
اقتصادنیوز: بازار خودرو در سومین هفته بهمن ماه را با نوسانی پشت سرگذاشت. با این شرایط قیمت خودروها هم صعودی شد، هم ثبات داشت و هم نزولی بود.
«هایما S7پلاس» 15 میلیون تومان گران شد + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ به گفته فعالان بازار خودرو نوسان نرخ دلار عمده عاملی است که موجب شد تا بازار خودرو در هفته سپری شده روند افزایشی داشته باشد. در هفته سپری شده دو خبر موافقت با ورود خودروهای واردتی کارکرده  و صدرو پلاک ملی برای خودروهای در حال تردد در مناطق از دیگر عواملی که فعالان بازار نوسان در این بازار را به آن نسبت می‌دهند.

روایت وزیر دفاع از صنایع موشکی ایران

جزئیات مهم از عیدی کارگران، کارمندان و بازنشستگان در سال 1401

در هفته اخیر، خودرو «هایما S7پلاس» در بازار بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد و افزایشی 15 میلیون تومانی را در بازار تجربه کرد، جایگاه دوم هم به «پژو 207 دنده‌ای» با رشدی 8  میلیون تومانی رسید و «تارا دنده‌ای» هم  در این هفته سومین خودرویی بود که رشدی 7 میلیون تومانی را تجربه کرد. اما در این هفته «کوییکR» افتی 2 میلیونی داشت و خانواده تیبا و خانواده دنا بدون تغییر راهی بازار شدند. اما نکته جالب توجه اینجاست که عرضه خودرو در بورس کالا یا طرح پیش فروش دو شرکت خودروساز داخلی هم نتوانست تاثیر چندانی در این بازار ناآرام داشته باشد.

با 256 میلیون تومان این خودروی لوکس را بخرید

قیمت کوییک در بازار خودرو

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در سومین هفته بهمن ماه «کوییکR» با افت 2 میلیونی تومانی در بازار 322 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم رشدی یک میلیونی داشت و  317 میلیون تومان قیمت خورد.

5 موشکی که می توانند به جهان پایان دهند+ ویژگی ها و تصاویر

نقش همسر معاون ابراهیم رئیسی در تخریب بافت تاریخی شیراز!

اما در این هفته شاهد رشد 2 میلیونی قیمت «شاهین» در بازار بودیم بطوریکه قیمت این خودرو به 532 میلیون تومان رسید. شاهین در رده خودورهایی قرار دارد که طی یکی دو ماه گذشته به دفعات رشد قیمت را تجربه کرده بود و بالا و پایین قیمتی بسیاری داشته است.

شاهین

قیمت تیبا در بازار خودرو

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که این هفته خانواده تیبا بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 310 میلیون قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم با قیمت 312 میلیون تومان دست به دست شد. اما «ساینا» هم در بازار 316 میلیونی شد و رشدی 3 میلیون تومانی را تجربه کرد.

تیبا

قیمت پژو در بازار

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «پژو 207 دنده ای» نیز در هفته سپری شده با رشد 8 میلیونی 648 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

پژو 207

قیمت سمند در بازار

خودرو «سمند LX با موتورEF7» در سومین هفته بهمن ماه، با رشد 2 میلیون تومانی در بازار 462 میلیون تومان دست به دست شد.

سمند

سایر پرطرفدارهای بازار

در میان سایر خودروهای پرطرفدار بازار خانواده دنا هم هفته سپری شده تغییر قیمت نداشتند و «دنا پلاس توربو اتومات» 765 میلیون تومان معامله شد و  «دنا معمولی» 620 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «تارا دنده ای» این هفته رشد 7 میلیونی را تجربه  کرد و در 633میلیون تومان قیمت خورد.

تارا

قیمت هایما S7 پلاس

ارزیابی بازار خودرو از رشد 16 میلیون تومانی «هایما S7پلاس» حکایت دارد؛ قیمت این خودرو در این هفته به یک میلیارد و 400 میلیون تومان رسید.

هایما

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید