رصد بازار خودروهای داخلی؛

کاهش 15 میلیونی شاهین در بازار امروز + جدول قیمت

کدخبر: ۵۷۲۱۸۲
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار از تداوم کاهش قیمت محصولات سایپا در بازار حکایت دارد، افتی بیش از همه طعم آن را «شاهین» چشید و کاهش 15 میلیونی در بازار داشت.
کاهش 15 میلیونی شاهین در بازار امروز + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ روند افت قیمت خودرو در دومین روز هفته جاری هم در بازار لمس شد و در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو امروز سایپایی‌ها هم با افت راهی بازار شدند. فعالان بازار خودرو کاهش نرخ دلار را دلیل کاهش قیمت خودرو در بازار می دانند عاملی که موجب شد تا «شاهین» با کاهش 15 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شود و این افت در «کوییک معمولی» به 10 میلیون رسید.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 617 میلیون تومان شد و افت قیمت 15 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 376 میلیون تومان شد و افت 6 میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 367 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 10میلیونی را ثبت کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 364 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی 6 میلیونی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 368 میلیون تومان دست به دست شد 7 میلیون تومان کاهش قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 361 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت قیمت 5 میلیونی را ثبت کرد.

سایپا 17 اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی