پیش بینی روند بازار سکه در 22 تیر

احتیاط معامله گران در بازار سکه/ شوک طلا به سکه

کدخبر: ۴۲۵۸۱۴
به نظر می رسد تا زمانی که قیمت طلا نتواند بالای محدوده هزار و ۸۲۰ دلار تثبیت شود، در بازار سکه اثر افزایشی نخواهد گذاشت.
احتیاط معامله گران در بازار سکه/ شوک طلا به سکه

به گزارش اقتصادنیوز، امروز سکه امامی کار دشواری برای نوسان معنادار قیمت دارد. فلز گران بهای داخلی در روزهای اخیر توان نزول به زیر محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را نداشته و برای صعود به بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان نیز دشواری های زیادی را تجربه کرده است. تغییرات قیمت سکه در یک بازه کوچک ۱۰۰ هزار تومانی موجب شده است که توجه سفته بازان و نوسان گیران از این بازار دور شود.

سکه پشت خطی2

به نظر می رسد روند بازار در روز جاری نیز تغییرات معناداری را نسبت به روزهای گذشته تجربه نکند و فلز گران بهای داخلی به واسطه احتیاط معامله گران در همان دامنه قیمتی روزهای اخیر به نوسانات خود ادامه دهد. سکه بازان انتظار دارند که قیمت دلار در روز جاری تغییر زیادی را تجربه نکند و رفتار غیرمنتظره اونس طلا در روز دوشنبه باعث شده که با احتیاط روند فلز زرد را رصد کنند.

سکه حباب

شوک غیرمنتظره طلا به سکه

دسته ای از معامله گران انتظار داشتند که بهای اونس طلا در روز دوشنبه سیر صعودی را تجربه کند. آن ها به همین دلیل خریدهای خود را از بعدازظهر روز یک شنبه بالا بردند. با این حال، طلا به صورت غیرمنتظره در روز دوشنبه به زیر محدوده هزار و ۸۰۰ دلاری رفت و در مقطعی حتی با قیمت هزار و ۷۹۵ دلار  معامله شد. این موضوع یکی از عواملی افت سکه در روز سوم هفته بود، افتی که مورد انتظار سکه بازان بود.

اونس طلا دیشب به بالای مرز هزار و ۸۰۰ دلاری بازگشت،‌ ولی به نظر می رسد تا زمانی که قیمت طلا نتواند بالای محدوده هزار و ۸۲۰ دلار تثبیت شود، در بازار سکه اثر افزایشی نخواهد گذاشت.

سکه حباب

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید