پیش بینی روند بازار ارز در اولین روز هفته

اولین آزمون دولت رئیسی در بازار ارز

کدخبر: ۴۳۶۲۸۴
بسیاری از معامله گران فنی اعتقاد دارند که قیمت دلار به سقف میان مدت خود نزدیک شده و بهتر است که بخشی از ارزهای خریداری شده را در دامنه ۲۷ تا ۲۹ هزار تومان به فروش رساند.
اولین آزمون دولت رئیسی در بازار ارز

به گزارش اقتصادنیوز، امروز معامله گران دلار، رفتار دولت سیزدهم را مورد آزمون قرار خواهند داد. روز جمعه در معاملات پشت خطی سطح خریدها افزایش پیدا کرد و اسکناس آمریکایی به کانال ۲۸ هزار تومانی رفت. به این ترتیب، ممکن است روز شنبه اسکناس آمریکایی کار خود را در کانال جدید آغاز کند. معامله گران به احتمال زیاد پس از شروع افزایشی صبر خواهند کرد که رفتار بازارساز و میزان عرضه ارز توسط او را رصد کنند. در صورتی که آن ها متوجه شوند‌ که سطح عرضه ارز تغییر چندانی نکرده است، رشد قیمت دلار ادامه پیدا خواهد کرد.


 بیشتر بخوانید: دلار ارزان می شود


با این حال، بسیاری از معامله گران فنی اعتقاد دارند که قیمت دلار به سقف میان مدت خود نزدیک شده  و بهتر است که بخشی از ارزهای خریداری شده را در دامنه ۲۷ تا ۲۹ هزار تومان به فروش رساند. از نگاه آن ها، مهرماه ۹۹ برندگان بازار ارز کسانی بودند که در اوج خریدها، دلار خود را به صورت پله ای در بازه ۲۸ تا ۳۲ هزار تومان رد کردند. به باور این گروه، بعید است که دلار در شهریورماه به بالای مرز ۳۰ هزار تومانی برود، پس بهتر است که بخشی از خریدهای گذشته را در بهترین حالت بین ۲۷ هزار و ۸۰۰ تا ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش برسانند.

دلار پشت خطی

 از نگاه آن ها در صورتی اسکناس آمریکای به زیر محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومانی برود، موج فروش ها چنان سریع خواهد بود که شاید ارزهای بالا خرید روی دست شان باقی بماند.

در حالی که بخشی از معامله گران به دلایل گفته شده حاضر به ریسک نیستند، عده دیگری عنوان می کنند تنها صعود درهم به بالای خط ۷ هزار و ۶۰۰ تومانی کافی ست که در موقعیت خرید قرار بگیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید