مانور سکه روی مانورهای نظامی

پیش بینی افزایش فروش سکه

کدخبر: ۴۴۴۹۶۰
برخی فعالان بازار سکه تصور می کنند با رسیدن قیمت سکه به مقامت سنتی فشار فروش بیشتر خواهد شد و جهت بازار نزولی می شود.
پیش بینی افزایش فروش سکه

به گزارش اقتصادنیوز، برخی از فعالان اعتقاد دارند که سکه امامی در هفته های اخیر رشد زیادی را تجربه کرده است. آن ها باور دارند با نزدیک شدن فلز گران بهای داخلی به محدوده مقاومتی 12 میلیون و 200 هزار تومان، فشار فروش افزایش یافته است.

سکه مدت هاست که توان شکست مقاومت یاد شده را نداشته است و در 2 روز ابتدایی هفته نیز تمایل به فروش در بازار بالا رفت.

با این حال، شماری از فعالان اعتقاد دارند که شرایط بازار سکه در حال تغییر است.

Untitled-1

از نگاه آن ها، درگیری ها و تنش های لفظی با آذربایجان، مشخص نبودن آینده مذاکرات هسته ای و لغو تحریم ها در کنار به قدرت رسیدن طالبان از جمله عواملی هستند که می توانند بازار ارز را در میان مدت تحریک کنند و زمینه ساز رشد قیمت اسکناس آمریکایی شوند.

امید این بخش از سکه بازان به آینده قیمت دلار موجب شده است که به راحتی حاضر به فروش دارایی خود نباشند. دیروز بسیاری از سکه بازان روی خبر احتمال برگزاری مانور نظامی ترکیه و آذربایجان مانور دادند. از نگاه آن ها با توجه به چنین اخباری، حجم فروش در روز دوشنبه کاهش خواهد یافت. در کنار این، برخی از معامله گران با فروش دو روز ابتدای هفته سودگیری خود را انجام داده اند و احتمال در پی جایگزینی سکه های فروخته شده خواهند بود.

در چنین تصویری انتظار می رود که سکه امامی به زیر مرز 12میلیون تومانی نرود و حرکت خود به سوی محدوده 12 میلیون و 100 هزار تومان را آغاز کند. با این حال، شکست مرز 12 میلیونی، انتظارات جدیدی را در بازار ایجاد خواهد کرد و ممکن است فروشندگان بیشتری را به بازار بیاورد.

پشت خطی2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید