قیمت خودرو افزایش یافت+ جدول قیمت

کدخبر: ۴۵۰۲۱۰
بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حکایت از افزایش قیمت‌ها در این بازار از اواخر مهر ماه تاکنون دارد به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار پراید ۱۱۱ از ۱۵۴ میلیون تومان در اواخر مهر ماه امروز به ۱۵۵ میلیون تومان رسیده است.
قیمت خودرو افزایش یافت+ جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، روند قیمت ها در بازار خودرو از اواخر مهر ماه تاکنون افزایشی شده است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار پراید ۱۱۱ از ۱۵۴ میلیون تومان در اواخر مهر ماه امروز به ۱۵۵ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۱ نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۱۴۷ میلیون تومان در اواخر مهر ماه امروز به ۱۵۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۵۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

افزایش قیمت ها در بین خودروهای پژو تنها در خودروهای پژو پارس رخ داده است به طوری که پژو پارس سال از ۲۷۵ میلیون تومان در اواخر مهر ماه امروز به ۲۸۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است. 

این افزایش قیمت ها در بین خودروهای سمند موجود در بازار نیز مشهود است؛ سمند LX مدل ۱۳۹۹ از ۲۲۶ میلیون تومان در اواخر مهر ماه امروز به ۲۲۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۴۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای دنا موجود در بازار دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۲۳ میلیون تومان در اواخر مهر ماه امروز به ۳۲۸ میلیون تومان رسیده است و دنا توربو پلاس دنده ای مدل ۱۴۰۰ نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۴۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

خودرو گران شد/ پراید ۱۵۴ در مرز ۱۶۰ میلیون تومانی

۲۲۳۲۲۷

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید