حضور هماهنگ کننده مذاکرات وین در تحلیف ابراهیم رئیسی

کدخبر: ۴۳۰۶۱۴
خبرنگار وال‌استریت ژورنال در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: «اتحادیه اروپا این هفته انریکه مورا از مقامات ارشد و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین را برای حضور در مراسم تحلیف رئیسی به تهران اعزام می‌کند.»
حضور هماهنگ کننده مذاکرات وین در تحلیف ابراهیم رئیسی

وال استریت ژورنال گزارش داد که اتحادیه اروپا معاون سرویس اقدام خارجی خود را برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری به تهران اعزام می کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خبرنگار وال‌استریت ژورنال در اروپا روز دوشنبه در توئیتر خود از سفر «انریکه مورا» معاون سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا به تهران برای شرکت در مراسم تحلیف آیت‌الله رئیسی اطلاع داد. 

خبرنگار وال‌استریت ژورنال در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: «اتحادیه اروپا این هفته انریکه مورا از مقامات ارشد و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین را برای حضور در مراسم تحلیف رئیسی به تهران اعزام می‌کند.»

مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی روز پنج شنبه در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. فردا نیز مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران  (12 مرداد 1400) با حضور رهبر انقلاب و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه امام خمینی برگزار می شود.

این مراسم با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و از ساعت 10:30 صبح از شبکه‌های صدا و سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی به صورت زنده پخش می‌شود.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید