پیام سید حسن نصرالله در آستانه ورود تانکرهای سوخت ایرانی به لبنان

کدخبر: ۴۴۰۸۲۸
اقتصادنیوز: دبیرکل حزب‌الله در آستانه ورود کشتی‌های حامل سوخت ایران به لبنان از مردم این کشور برای حفظ سلامت خود و تسهیل در روند ورود سوخت، خواستار عدم تجمع آنان شد.
پیام سید حسن نصرالله در آستانه ورود تانکرهای سوخت ایرانی به لبنان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در آستانه ورود کشتی‌های حامل سوخت ایران به سواحل این کشور از مردم لبنان برای حفظ سلامت خود و تسهیل در روند ورود سوخت، خواستار عدم تجمع مردمی شد و گفت: از همگان می خواهم تا از هرگونه تجمع مردمی هنگام عبور کاروان تانکرهای حامل سوخت خودداری شود.

 

المنار گزارش داد، سید حسن نصرالله گفت: از این جهت می‌خواهم که از تجمع خودداری شود که سلامت و امنیت همه تأمین شود. همچنین می‌خواهیم تجمع نشود تا روند انتقال سوخت در بهترین شرایط ممکن صورت گیرد.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان روز دوشنبه نیز درباره شکسته شدن محاصره اقتصادی آمریکا در منطقه و تحولات لبنان پس از تشکیل دولت این کشور سخنرانی و از تشکیل دولت در لبنان استقبال کرد.

«میشل عون» رئیس‌‌جمهور لبنان دوشنبه هفته جاری پس از دیدار با «نجیب میقاتی» مأمور تشکیل کابینه این کشور در بیروت و با حضور «نبیه بری» رئیس پارلمان این کشور فرمان تشکیل دولت جدید را امضا کرد. «نجیب میقاتی» در این دیدار فهرستی متشکل از ۲۴ وزیر را تقدیم میشل عون کرد و رئیس‌‌جمهور لبنان نیز اعضای کابینه دولت هفتاد و هفتم این کشور را تایید کرد.

«غسان ملحم» استاد و پژوهشگر دانشگاه در لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به تبیین دورنمایی از وضعیت داخلی لبنان پرداخت و اعلام کرد مقاومت از مقابله با سیاست‌های تحریمی آمریکا به مبارزه برای بازسازی اقتصاد لبنان رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید