بهترین حفاظ پنجره مدرن و نصب انواع نرده های فلزی پنجره

کدخبر: ۳۸۵۷۶۷
طراحی و ساخت حفاظ پنجره آهنی ساده، حفاظ پنجره دوجداره، نرده حفاظ پنجره فرفورژه، حفاظ پنجره مدرن و حفاظ پنجره متحرک توسط تیم حرفه ای جوشکاری آهن سازه انجام می شود. پروسه ساخت حفاظ پنجره، بعد از اندازه گیری در محل کارگاه انجام می شود. سازه کامل برای نصب به محل ارسال شده و جوشکار با تجربه نصب حفاظ پنجره را در زمان کوتاهی انجام می دهد. قیمت حفاظ پنجره بستگی به طرح انتخابی و وزن متریال به کار رفته در ساخت دارد.
بهترین حفاظ پنجره مدرن و نصب انواع نرده های فلزی پنجره

یکی از روش‌های اصولی محافظت و پوشش پنجره و در ساختمان از عوامل مختلف بیرونی، ساخت حفاظ پنجره و در است. با نصب حفاظ مخصوص بر روی انواع پنجره و در در ساختمان‌های مسکونی و تجاری امکان رخ دادن بسیاری از حوادث کاهش پیدا کرده است و نمای ساختمان زیبا تر به نظر می‌آید. امروزه ساخت حفاظ در و پنجره توسط افراد متخصص و کار بلد در این زمینه و بر اساس نوع درب و پنجره صورت می‌گیرد. 

طراحی، ساخت و نصب انواع حفاظ پنجره مدرن با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در گروه فنی آهن سازه انجام میپذیرد . یکی دیگر از راه های محافظت و پوشش روی پنجره ساختمان، استفاده از حفاظ پنجره fence shield window می باشد.

در سال های اخیر دزدان برای ورود به ساختمان از طریق پنجره بسیار آسان شده است. به همین دلیل یکی از بهترین راه ها استفاده از حفاظ پنجره می باشد . حفاظ پنجره ساختمان علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود غیر قانونی می شود، موجب زیبایی ساختمان شما خواهد شد.

در بین انواع حفاظ های پنجره، حفاظ های پنجره آهنی فرفورژه از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. دلیل آن هم اهمیت اساسی امنیت در طراحی و نصب این بخش از ساختمان است. البته، امروزه حفاظ هایی به بازار آمده است که شاید اگر پای امنیت ساختمان هم وسط نبود، باز هم برای زیبایی آن‌ها را نصب و استفاده می‌کردیم.

نرده پنجره ساده که شبکه‌ای متشکل از نرده‌های عمودی، افقی و یا هر دو است، ساده‌ترین و ارزان‌ترین نوع حفاظ پنجره است. در ساخت این نرده‌ها از قوطی‌های آهنی استفاده می‌شود و فاصله آنها باید به نحوی تنظیم می‌شود که امکان نفوذ به داخل از آن وجود نداشته باشد.

حفاظ-روی-پنجره-آهن-سازه3

حفاظ پنجره ساختمان روی نما و ظاهر ساختمان تاثیر می گذارد. انتخاب رنگ حفاظ پنجره آهنی یک چالش جدی در ساختمان های لوکس است. در ساختمان های نوساز معمولا به هنگام ساخت بنا از نرده های حفاظ با رنگ مناسب برای پنجره های بزرگ استفاده می شود. مشکل وقتی است که بخواهید یک ساختمان قدیمی را بازسازی کنید.

انتخاب طرح، رنگ و جنس حفاظ پنجره در این مورد بسیار دشوارتر است. به خصوص برای ساخت حفاظ در پنجره های اصلی نمای ساختمان، باید دقت بیشتری انجام شود. شاید رنگ حفاظ پنجره ای که در ساختمان روبرویی نصب شده، مناسب این ساختمان نباشد. دکوراسیون نما یک مبحث جدی در بین معماران و دکوراتیوهاست. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید این مطلب را از دست ندهید.

ahansazee-13981027-194102

قیمت حفاظ پنجره چقدر است ؟

این سوالی است که در اغلب سفارش ها پرسیده می شود. شرکت های سازنده قیمت های یکسان اعلام نمی کنند زیرا نحوه ساخت، طراحی و ... انواع حفاظ متفاوت است. گاهی هزینه ساخت یک حفاظ پنجره خیلی بیشتر می شود در حالی که از قبل فکرش را هم نمی کردید. اگر از لحاظ امنیت و حفاظت ساختمان در نظر بگیرید، هزینه ساخت حفاظ پنجره، ارزش پرداخت کردن را دارد.

در واقع این هزینه ای است که برای آرامش ساکنین و حفاظت از مال و جان خود کرده اید. پس از هزینه هیا ساخت و کیفیت مواد کم نکنید ولی برخی از هزینه های جانبی را می توانید کنترل کنید. بیشترین عواملی که برای قیمت گذاری در نظر گرفته می شوند عبارتند از:

  • اندازه حفاظ پنجره ساختمان

حفاظ پنجره دو جداره یا حفاظ پنجره آهنی ساده تفاوتی ندارد هر کدام از این حفاظ ها به صورت واحد اندازه گیری می شوند. میزان مواد مصرفی در ساخت حفاظ پنجره ارتباط با طول و عرض پنجره دارد. حفاظ آهنی به صورت متری قیمت گذاری می شود بنابر این لازم است تا ابتدا اندازه چارچوب پنجره به دقت محاسبه شود.

برای اینکه قیمت حفاظ پنجره مشخص شود تعیین مقدار متریال ساخت و وزن آهن مصرفی به کیلوگرم الزامی است. طبیعی است که قیمت حفاظ یک پنجره کوچک بسیار کمتر از هزینه طراحی، ساحت و نصب حفاظ پنجره دو جداره پذیرایی است. معمولا پنجره های پذیرایی بزرگترین پنجره ها در ساختمان هستند.

  • جنس حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره یک سازه امنیتی است ولی از داخل و بیرون ساختمان دید دارد. به همین دلیل طراحی های متفاوت و متریال متنوعی برای ساخت حفاظ پنجره به کار می رود. قیمت ساخت حفاظ پنجره با توجه به متریال و جنس پروفیل استفاده شده در ساخت حفاظ تعیین می شود.

حفاظ آهنی، حفاظ پنجره دو جداره، حفاظ پنجره فرفورژه، حفاظ استیل پنجره و حفاظ پنجره آهنی ساده هر کدام با متریال مختلفی کار می شود. قیمت هر متر از پروفیل ساخت، مشخص می کند که در نهایت چه مبلغی باید پرداخته شود. استفاده از آهن ضایعاتی برای پایین آوردن هزینه ساخت حفاظ پنجره اصلا توصیه نمی شود. همه سازه های امنیتی باید از متریال با کیفیت ساخته شوند تا کارایی بالاتری داشته باشند.

  • تزئینات حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن خیلی با حفاظ پنجره آهنی ساده تفاوت دارد. تزئینات اضافی روی حفاظ های جدید شکل ظاهری و البته قیمت حفاظ پنجره را تغییر داده است. انواع حفاظ پنجره متحرک و ثابت ساخته می شود که قابلیت داشتن گل نرده یا گل میخ را دارند. قیمت حفاظ پنجره فرفورژه که زیبایی و امنیت را یکجا راائه می دهد با قیمت نرده آهنی پنجره انباری تفاوت دارد.

هر چه ظرافت های ساخت بیشتر باشد، قیمت ها بالاتر می رود. یراق آلات خاص و سفارشی، رنگ آمیزی های اختصاصی یا هر کار اضافی که در طراحی حفاظ پنجره انجام شود، سازه را شکیل تر می کند. این تزئینات سلیقه ای هستند و تنها به درخواست مشتری روی حفاظ استفاده می شوند. به هر حال برای اینکه خانه مثل زندان نشود لازم است تا برخی تزئینات جانبی برای زیباسازی نرده اهنی انجام شود.

  • هزینه حمل و نقل حفاظ پنجره

در سفارش های آهنگری همیشه سازه در کارگاه طراحی و ساخته می شود و سپس به محل ارسال می شود. نصب حفاظ پنجره مدرن در محل بدون تخریب است و مزاحمتی برای ساکنین به وجود نمی آورد. اما از لحاظ قیمت حفاظ پنجره باید در نظر داشته باشید که هزینه حمل سازه از کارگاه به محل نصب هم وجود دارد. در اغلب موارد این هزینه به عهده مشتری است بنابراین از قبل در این مورد سوال کنید. البته یک راه ساده برای کاهش هزینه حمل و نقل وجود دارد و آن اینست که حفاظ آهنی را برای همه پنجره ها یکجا سفارش دهید. سفارش های تکی حفاظ اصلا به صرفه نیست ولی در سفارش های کلی هزینه حمل و نقل بین چندین حفاظ سرشکن می شود.

حفاظ پنجره و بالکن و نرده های آهنی پنجره ها ساده و فرفورژه یکی از اصلی ترین موارد جهت افزایش و بالابردن امنیت ورودی ساختمان است. به همین علت ضرورت استفاده از حفاظ ها و نرده های پنجره یک امر بدیهی و ثابت شده است.

هرچه هدف سرقت ساده تر باشد و از موانع امنیتی کم برخوردار باشد و از حفاظ های روی دیوار، درب های فلزی با کیفیت و یا حفاظ درب و پنجره آهنی استفاده نکرده باشد می توان گفت هدف بسیار آسان و سریعی برای سرقت شناخته می شود پس بهتر است قبل از این اتفاق ناخوشابند و بسیار آسیب زننده به فکر بهبود هر چه بهتر امنیت محل کار و زندگی تان باشید و تمامی نقص های امنیتی که به راحتی توسط سارقان شناسایی می شود را خودتان هر چه زودتر برطرف کنید

توجه به امنیت بالکن به خصوص در طبقات اول و دوم ساختمان که ورود افراد غیر مجاز از طریق آن به سادگی امکان پذیر است بسیار اهمیت دارد و نباید از آن ساده گذشت به دلیل این که که انتخاب نرده پنجره و بالکن مناسب برای منزل بسیار موضوع با اهمیت و قابل توجهی است ما به شما پیشنهاد می دهیم تا در ادامه این مقاله همراهمان باشید تا ویژگی ها، قیمت و مدل های مختلف حفاظ ها را را بررسی کنیم البته شما می توانید با برای مشاوره دقیق تر برای پروژه خودتان از کارشناسان ما با شماره 09127800603 و 09128047694 راهنمایی بگیرید تا بهترین و درست ترین انتخاب را داشته باشید .

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید