نتایج پالایش متقاضیان مسکن از طریق سامانه ثبت‌نام

کدخبر: ۴۵۹۸۵۵
اقتصادنیوز: مهدی رحیمی‌راد، رییس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم گفت: فرآیند بررسی و پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن پروسه زمان‌بری است و مراجعه ثبت‌نام‌کنندگان به این اداره کل موجب کُندی و اختلال در این فرایند می‌شود.
نتایج پالایش متقاضیان مسکن از طریق سامانه ثبت‌نام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: فرآیند بررسی و پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن پروسه زمان‌بری است و ازدحام و مراجعه ثبت‌نام‌کنندگان به ساختمان این اداره کل موجب کندی و اختلال در این فرایند می‌شود.

مهدی رحیمی راد، رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، بیان کرد: براساس آخرین گزارش‌گیری از سامانه، تاکنون بیش از ۲۶ هزار متقاضی در سامانه مسکن ثبت نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت یک‌ماهه ثبت نام این رقم افزایش قابل توجهی داشته‌باشد.

وی با اشاره به این که پالایش اولیه تمامی متقاضیان از طریق سامانه انجام می‌پذیرد افزود: به زودی نتایج اولیه از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه و مشاهده پروفایل خود از نتایج پالایش مطلع شوند.

رحیمی راد با بیان این که طی چند روز گذشته در دو ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان شاهد ازدحام و مراجعه مکرر ثبت‌نام‌کنندگان هستیم گفت: این مراجعات موجب اخلال در فرآیند اداری و کاری هر دو ساختمان می‌شود و از متقاضیان تقاضا داریم تا اعلام نتایج اولیه از مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی خودداری نمایند.

وی اظهار کرد: فرم ج تمامی متقاضیان به صورت سیستمی بررسی می‌شود و چنانچه نیاز به اقدام متقاضی برای حل مشکل فرم ج باشد از طریق این اداره کل و رسانه‌های جمعی اطلاع رسانی می‌شود.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم تصریح کرد: در حال حاضر برای تسهیل و تسریع در انجام خدمات، در واحد فرم ج افزایش نیرو انجام شده و برنامه‌ریزی در خصوص برون سپاری آن در دستور کار این اداره کل است.

رحیمی‌راد در پایان گفت: از عموم ثبت‌نام‌کنندگان درخواست می‌شود به شایعات توجه نکنند و از طریق سامانه ثبت نام طرح مسکن، سایت اداره کل و کانال خبری "راه شهر کریمه" در دو پیام رسان بله و تلگرام کسب آگاهی و اطلاع نمایند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید