قیمت دلار اصلاح شد

قیمت دلار دنده معکوس زد /کانال 36 هزار تومان از دست رفت

کدخبر: ۵۳۲۸۰۳
قیمت دلار امروز کانال 36 هزار تومان را از دست داد و به کانال 35 هزار تومان برگشت. نرخ دلار در بازار امروز تا سطح 35 هزار و 750 تومان عقب نشینی کرد و در نیمه روز با 35 هزار و 930 تومان به فروش رسید.
قیمت دلار دنده معکوس زد /کانال 36 هزار تومان از دست رفت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ترمز روند صعودی نرخ دلار در دومین روز هفته کشیده شد. بازار ارز تهران روز گذشته شاهد افزایش قابل توجه قیمت  دلار بود. اسکناس آمریکایی روز گذشته از کانال 34 هزار تومان خارج شد و وارد کانال 35 هزار تومان شد . مدت زیادی طول نکشید که نرخ دلار در بازار ارز تهران در کانال 36 هزار تومان مستقر شد. 

پیشروی نرخ دلار تا کانال 36 هزار تومان 

این پایان روند افزایشی قیمت دلار در بازار آزاد نبود و اسکناس آمریکایی در کانال 36 هزار تومان پیشروی کرد و به نیمه کانال مذکور رسید. اما در پایان معاملات دیروز نرخ دلار در محدوده 36 هزار و 100 تومان تا 36 هزار و 250 تومان به فروش رسید. 

قیمت دلار دنده معکوس  زد

قیمت دلار امروز کانال 36 هزار تومان را از دست داد و به کانال 35 هزار تومان  برگشت. نرخ دلار در بازار امروز  تا سطح 35 هزار و 750 تومان عقب نشینی کرد و در نیمه روز به با 35 هزار و 930 تومان به فروش رسید.  

قیمت دلار در هرات و سلیمانیه 

قیمت دلار در بازار هرات هم امروز در محدوده 34 هزار و 540 تومان به فروش رسید . در سلیمانیه هم نرخ دلار 35 هزار و 580 تومان بود .

قیمت دلار در صرافی ملی 

صرافی ملی هم امروز قیمت دلار را اعلام کرد.بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا  28 هزار و 735 تومان(بیست و هشت هزار و هفتصد و سی و پنج ومان) و قیمت فروش دلار آمریکا  29 هزار و 24 تومان  (بیست و نه هزار وبیست چهار تومان) اعلام شد.

قیمت دلار اصلاح شد 

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته اندکی اصلاح شد و به بر روی مرز 36 هزار تومان ایستاد.عده ای از معامله گران باور دارند  با توجه به افزایش قابل توجه نرخ دلار در روز های گذشته اصلاح شدن قیمت دلار در بازار امروز طبیعی بوده است.

 

 
 
 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید