خروج دلار از فاز صعود

پیش‌ بینی قیمت دلار 4 بهمن بعد از تحریم‌های جدید

کدخبر: ۵۵۰۸۱۳
دیشب نیز برخلاف برخی انتظارات، سپاه پاسداران در لیست تحریم های اتحادیه اروپا قرار نگرفت همین موضوع نیز از نگاه برخی فعالان می تواند زمینه ساز ادامه افت قیمت دلار شود.عده ای از معامله گران دلار می گفتند ظاهرا طرح اعلام سپاه در لیست سازمانهای تروریستی فعلا منتفی شده است.
 پیش‌ بینی قیمت دلار 4 بهمن بعد از تحریم‌های جدید

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در یک هفته اخیر حول محور احتمال قرار گرفتن سپاه پاسداران در فهرست تروریستی اتحادیه اروپا به سمت بالا جهش پیدا کرد با این حال روز گذشته اظهارات برخی از مقامات سیاسی باعث شد احتمال اتفاق افتادن این اقدام تا حدودی کم رنگ شود. گفتنی است نرخ دلار در روز دوشنبه بعد از صعود های پی در پی در سرازیری قرار گرفت.

بمب اروپا در بازار دلار خنثی شد ؟

دیشب نیز برخلاف برخی انتظارات، سپاه پاسداران در لیست تحریم های اتحادیه اروپا قرار نگرفت  همین موضوع نیز از نگاه برخی فعالان می تواند زمینه ساز ادامه افت قیمت دلار شود.

عده ای از معامله گران دلار می گفتند ظاهرا طرح اعلام سپاه در لیست سازمانهای تروریستی فعلا منتفی شده است.

 پیش بینی قیمت دلار بعد از موج جدید تحریم 

البته روز دوشنبه اتحادیه اروپا  ۱۸ فرد و ۱۹ نهاد ایرانی را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.برخی از معامله گران با اشاره به موج جدید تحریم های آمریکا باور دارند که این احتمال وجود دارد که دست بازیگران افزایشی در بازار امروز بالا برود و نرخ دلار  در روزهای آتی به یک تعادل قیمتی خواهد رسید.

خروج دلار از فاز صعود 

در این میان کاهش قیمت دلار در بازرار های همسایه و نرخ حواله درهم نیز موجب شد دلار در تهران از فاز صعود خارج شود.از نگاه تحلیلگران ارزی در صورتی که امروز هم اسکناس آمریکایی در مرز ها ئ نرخ حواله درهم نزولی شود این امر ممکن است موجب تداوم کاهش قیمت دلار در بازار امروز شود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید