نرخ دلار دوباره اصلاح می شود؟

شرط ریزش قیمت دلار /پیش بینی بازار ارز ۲۵ بهمن

کدخبر: ۵۵۵۲۷۲
معامله گران باور دارند تا زمانی که نرخ درهم و دلار در بازارهای همسایه به تهران سیگنال صعود می دهند، کاهش چشمگیر نرخ دلار در تهران دور از انتظار است با این حال عده ای از معامله گران معتقدند نرخ دلار امروز دوباره اصلاح خواهد شد.
شرط ریزش قیمت دلار /پیش بینی بازار ارز ۲۵ بهمن

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته تا حدودی اصلاح شد. فعالان بازار می گفتند کاهش محدود دلار ناشی از مداخله ارزی نهاد مرکزی بازارساز بود.

فرزین‌ در سومین گفتگوی تلویزیونی خود گفت: برای روز دوشنبه عرضه‌های جدیدتری خواهیم داشت و هم در عراق و هم در ترکیه، ارزهای جدیدتری را عرضه خواهیم کرد.همین اظهارات باعث شد عده ای از معامله گران روز گذشته در خرید اسکناس آمریکایی احتیاط کنند.

 

سود ۲۰۰ تا ۳۴۰ میلیونی خریداران این خودروها از بورس

 

چرا قیمت دلار افزایشی شده است؟

تحلیلگران ارزی معتقدند با رشد قیمت دلار در هرات و سلیمانیه، رشد قیمت درهم، سطح انتظارات تورمی، تنش تهران و آژانس بر سر مسائل هسته ای، به بن بست رسیدن مذاکرات برجام، سیگنال های منفی عراق و افغانستان برای تهران و.... موجب شده قیمت دلار رشد قابل توجهی را ثبت کند.

نرخ دلار دوباره اصلاح می شود؟

در شرایط فعلی عده ای از بازیگران ارزی معتقدند نرخ دلار در روز جاری مانند دیروز اصلاح خواهد شد

پیش بینی قیمت دلار امروز

با این حال برخی دیگر از معامله گران باور دارند تا زمانی که نرخ درهم و دلار در بازارهای همسایه به تهران سیگنال صعود می دهند، کاهش چشمگیر نرخ دلار در تهران دور از انتظار است.

به عقیده بازیگران ارزی  در صورتی که در روز جاری، دلار افت خاصی را تجربه نکند، احتمال دارد که هراس معامله‌گران از ریزش قیمت کاهش پیدا کند و برخی از خریداران به بازار بازگردند.

برخی نیز معتقدند معامله‌گران تا آغاز به کار سامانه جدید بانک مرکزی برای فروش ارز با احتیاط رفتار خواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید