مادران دارای دو فرزند تافته جدا بافته اند!

7 خودرو آماده فروش به متقاضیان شدند+جزئیات

کدخبر: ۵۷۰۹۴۸
ایران‌خودرویی‌ها از دومین دور فروش محصولات عرضه‌شده در طرح پیش‌فروش صمت رونمایی کردند.
7 خودرو آماده فروش به متقاضیان شدند+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، عرضه خودروهای ارائه‌شده در اولین دور از فروش با مکانیزم بدون قرعه‌کشی، زودتر از آنچه تصور می‌شد در دستور کار قرار گرفت. وزارت صمت با هدف عمل به وعده خود مبنی بر حذف قرعه‌کشی اسفند 1401 طرح پیش‌فروشی را در دسترس متقاضیان قرار داد. در این طرح عرضه محصولات شرکت‌های خودروساز همه ثبت‌نام‌کنندگان امکان دریافت خودرو را داشتند.

خبر مهم از فروش خودرو بدون قرعه‌کشی

ایران‌خودرویی‌ها از دومین دور فروش محصولات عرضه‌شده در طرح پیش‌فروش صمت رونمایی کردند. قرار است در این طرح فروش هفت خودرو از جمع خودروهای حاضر در سبد محصولاتی ایران  خودرو  که در طرح پیش‌فروش گسترده صمت عرضه شدند در اختیار متقاضیانی که نام‌نویسی کردند، قرار گیرد.

3 خودرو ایرانی به بازار روسیه رفتند

پژو 207 با گیربکس دستی و سقف فلزی، دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو شارژ، پژو 207 با گیربکس اتوماتیک، دو مدل  سمند سورن  پلاس، یعنی مدل بنزینی و مدل دوگانه‌سوز این خودرو و دو عضو خانواده هایما یعنی هایما S7 با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک و هایما S5 با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک، جمع هفت محصول ایران خودرو را در دور جدید عرضه به متقاضیان عادی تشکیل می‌دهند.

محصولات یاد شده در شهریور 1402 به متقاضیان واگذار خواهد شد. آبی‌های جاده مخصوص برای این دور از تحویل خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو همانند دور پیشین سود مشارکت در نظر گرفته‌اند. مدیران ایران خودرو سود 12 درصدی را به صورت سالانه برای پیش‌پرداخت‌هایی که مشتریان واریز می‌کنند، در نظر گرفته‌اند. همچنین سود انصراف 9 درصدی نیز برای متقاضیانی که بعد از واریز پیش‌پرداخت قصد تحویل گرفتن خودرو را ندارند، پیش‌بینی شده است.

البته ایران‌خودرویی‌ها سه محصول را نیز علاوه بر متقاضیان عادی در دسترس «مادران دارای دو فرزند و بیشتر» قرار داده‌اند. مادرانی که شرایط شرکت در طرح پیش‌فروش گسترده صمت را داشتند و در این طرح نام‌نویسی کردند نیز می‌توانند دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک، پژو 207 با گیربکس اتوماتیک و سمند سورن پلاس دوگانه‌سوز تحویل بگیرند. موعد تحویل این خودرها به مادران نیز شهریور امسال اعلام شده است.

ایران خودرو پیش‌تر یعنی اوایل اردیبهشت امسال لیست محصولاتی که در قالب فروش فوق‌العاده، تحویل سه ماهه و پیش فروش با موعد تحویل مرداد 1402 به مادران دارای دو فرزند و بیشتر واگذار می‌کرد را منتشر کرده بود.

آنطور که آبی‌های جاده مخصوص در اطلاعیه خود اعلام کرده‌اند، قرار است متقاضیانی - چه عادی و چه مادران دارای دو فرزند و بیشتر - که نام آنها در این دور فروش تابستانی به این خودروساز اعلام شده، بعد از دریافت پیامک نسبت به طی کردن مراحل نهایی ثبت‌نام اقدام کنند.

مادران دارای دو فرزند برای خودروسازان تافته جدا بافته هستند

به نظر می‌رسد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که مصوب 24 آبان 1400 است، سبب شده تا مدیران ایران خودرو تمرکز خود را روی تحویل خودرو به مادران واجد شرایط قرار دهند. تا کنون سه دور فروش خودرو در قالب یک طرح فروش فوق‌العاده و دو طرح پیش فروش با موعد تحویل مرداد و شهریور سال جاری برای مادران نهایی شده است. این در حالیست که تنها یک طرح پیش‌فروش با موعد تحویل شهریور 1402 برای متقاضیان عادی در نظر گرفته شده است.

البته فراموش نکنیم اولین دور فروش خودرو با مکانیزم قرعه‌کشی، اولین عرضه خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر بود که آنها مجبور بودند برای نام‌نویسی در این طرح فروش مبلغ 100 میلیون تومان را در حساب‌های وکالتی خود ذخیره کنند.

 

ایران خودرو

ایران خودرو

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید