ایران خودرو این خودروی میلیاردی را قسطی می‌فروشد

کدخبر: ۶۰۸۳۵۰
اکوایران: ایران خودرو پیکاپ فوتون تونلند G7 را به صورت اقساطی به متقاضیان واگذار می‌کند که قرار است هفته آخر اسفند 1402 به متقاضیان تحویل داده شود، قیمت کارخانه‌ای این خودرو حول و حوش یک میلیارد و 886 میلیون تومان است.
ایران خودرو این خودروی میلیاردی را قسطی می‌فروشد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران؛ پیکاپ فوتون تونلند G7 از سوی ایران خودرویی ها در دسترس متقاضیان قرار گرفت. این خودرو هم به صورت نقد و هم به صورت اقساطی در این طرح فروش قابل خریداری است. این طرح فروش از امروز تا زمانی که ظرفیت فروش تکمیل شود، ادامه خواهد داشت.

این خودرو هفته آخر اسفند 1402 به مشتاقان پیکاپ فوتون تونلند G7 تحویل داده خواهد شد. قیمت کارخانه ای این خودرو حول و حوش یک میلیارد و 886 میلیون تومان است.

براساس برنامه‌ریزی‌هایی که آبی های جاده مخصوص انجام داده اند قرار است این پیکاپ علاوه بر اینکه به صورت قسطی واگذار می شود، فروش منعطفی داشته باشد. مدیران فروش ایران خودرو قصد دارند تا این محصول جدید خود را در اقساط یک سال تا چهار ساله واگذار کند.

خودروساز کیلومتر 14 جاده مخصوص وام 870 میلیون تومانی را در این طرح فروش در نظر گرفته است. الباقی مبلغ نیز باید توسط متقاضیان به حساب ایران خودرو واگذار شود. خریداران باید همزمان با ثبت نام حدود 188 میلیون تومان پرداخت کنند.

حول و حوش 377 میلیون تومان نیز طی یک فقره چک در تاریخ 30 آذر امسال به ایران خودرو واگذار خواهد شد. متقاضیان در مرحله سوم پرداخت باید چکی به مبلغ 450 میلیون تومان به بخش فروش ایران خودرو تحویل دهند.  

البته نرخ سود با توجه مدت زمان باز پرداخت وام متفاوت است. ایران خودرویی ها نرخ سود 6 درصدی تا 18 درصدی را با توجه به بازه زمان پرداخت وام در نظر گرفته اند.

متقاضیان باید هر سه ماه یک بار یک برگه چک را به ایران خودرو تحویل دهند. مبالغ چک ها با توجه به بازه زمانی که متقاضیان انتخاب می کنند متفاوت خواهد بود. موعد سررسید اولین چک برای تمام طرح های فروش قسطی، 15 اردیبهشت 1403 در نظر گرفته شده است.

پیکاپ فوتون تونلند G7 با دو رنگ سفید و مشکی در این طرح فروش حاضر است. سود مشارکت سالانه 12 درصد در نظر گرفته شده است. سود انصراف نیز چنانچه یک ماه از پرداخت مبالغ توسط خربداران گذشته باشد با نرخ 9 درصد سالانه پیش بینی شده است. اگر آبی‌های جاده مخصوص در تحویل خودروهای فروخته شده بدقولی کنند علاوه بر سود مشارکت ماهانه یک درصد جریمه تاخیر پرداخت خواهند کرد.

خریداران برای شرکت در این طرح فروش نیازی به مراجعه به سامانه یکپارچه ندارند و باید به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزلی ها مراجعه کنند.

ایران خودرو

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید