معاملات خرد بر قله 8 ماهه ایستاد

رشد ارزش معاملات بورس تهران

کدخبر: ۴۳۶۷۴۷
اقتصادنیوز: امروز 7 شهریور 1400 ارزش معاملات خرد به بیشترین رقم در 163 روز کاری قبل از 24 آذر 1399 تاکنون رسید.
رشد ارزش معاملات بورس تهران

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات روز یکشنبه ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 25  هزار و 533 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌شنبه 30 درصد افزایش یافته است. سهم بورس بیش از 14 هزار میلیارد تومان و ارزش معاملات فرابورس حدود 11 هزار میلیارد تومان بود. 

ارزش معاملات اوراق بدهی نیز 48 درصد افزایش یافت و به 6 هزار و 595 میلیارد تومان رسید.

همچنین ارزش معاملات خرد با رشد 36 درصدی نسبت به روز کاری قبل به رقم 17 هزار و 393 میلیارد تومان رسید که بیشترین رقم در 8 ماه گذشته است. آخرین بار که ارزش معاملات خرد بیش از 17 هزار میلیارد تومان بوده به 163 روز کاری قبل در 24 آذر 1399 برمی‌گردد. 


»»» بیشتر بخوانید؛ عامل اصلی ریزش شاخص‌ بورس


بیشترین ارزش معاملات

در معاملات امروز سهام شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را نیز به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن 355 میلیارد تومان بود.

پس از شستا، شپنا بیشترین ارزش معاملات را داشت و فولاد رتبه سوم بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و پس از آن دو نماد برکت و فملی در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات قرار گرفتند.

بیشترین حجم معاملات

در جدول حجم معاملات امروز نیز دی (بانک دی) با تعداد یک میلیارد و 907 میلیون و 135 هزار و 832 سهم در صدر قرار گرفته است. خپارس در رتبه دوم بیشترین حجم معاملات بازار قرار گرفت و رتبه سوم به خودرو تعلق داشت. خساپا و کرمان نیز در رتبه‌های بعدی بیشترین حجم معاملات بازار قرار داشتند.

 

ارزش معاملات 7 شهریور

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید