رصد بازار خودروهای داخلی؛

تیبا صندوق دار به مرز 200 میلیون رسید + جدول قیمت

کدخبر: ۴۸۹۵۸۶
اقتصادنیوز؛ قیمت سایپایی ها امروز با رشد 2 تا سه میلیونی در بازار عرضه شدند تا روند افرایش قیمت محصولات این شرکت ادامه داشته باشد.
تیبا صندوق دار به مرز 200 میلیون رسید + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ رشد قیمت سایپایی ها در بازار در حالی رقم خورده که امروز دلار 250 تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت و تصور می شد با این ریزش، قیمت خودرو در بازار کاهش یابد تصوری که ارزیابی بازار نشان از رد شد. براساس ارزیابی بازار امروز «کوییک R»، «کوییک معمولی» و «تیبا صندوقدار» در بازار رشد 2 تا سه میلیون داشتند.

نوسان قیمتی در بازار خودرو در حالی هر روز قیمت خودرو را به یک سمت می برد که به گفته فعالان بازار خودرو، هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو به این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

از سوی دیگر با ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» در بازار 356 میلیون تومان قیمت گذاری شد تغییر قیمتی نداشت.  براین اساس «کوییک R» رشدی 2 میلیونی در بازار را تجربه کرد و 218 میلیون تومانی در بازار دست به دست شد. از سوی دیگر «کوییک معمولی» هم امروز با افزایش 2 میلیونی در بازار  209 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیبا 2 معمولی» هم امروز 209 میلیون تومان به فروش رفت و تغییر قیمت نداشت. «تیبا صندوقدار» هم در بازار  رشد 3 میلیونی را تجربه کرد و 198 میلیونی شد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» در بازار بدون تغییر 204 میلیون تومان به فروش رسید.

سایپا 29

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید