رصد بازار خودروهای داخلی؛

یکه‌تازی سمند در بازارخودرو + جدول قیمت

کدخبر: ۴۲۵۲۲۷
اقتصادنیوز: روند صعودی در بازار ایران خودرو امروز 19 تیر 1400 در بازار تداوم یافت و خانواده سمند رشد یک میلیونی قیمت در بازار را تجربه کردند.
یکه‌تازی سمند در بازارخودرو + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ با گذشت یک هفته از تعطیلات پیک پنجم کرونا خانواده سمند به یکه تازی خود در بازار ادامه داد و با وجود آنکه غالب محصولات پرطرفدار ایران خودرو در بازار بدون تغییر عرضه شدند، اما «سمندLX»، «سمند LX با موتور EF7» به رشد قیمت خود ادامه دادند.

رشد قیمت خانواده سمند در بازار در حالی رخ داده که فعالان بازار خودرو پیش بینی می‌کردند که بازار خودرو آرام آرام به سمت نزولی شدن گام برخواهد داشت، اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو شاهد نوعی مقاومت هستیم، بطوریکه در کنار ثبات قیمت غالب محصولات این شرکت خانواده سمند پا پس نکشیده و تاکنون در بازار به رشد قیمت خود ادامه داده است.  رشد قیمت این دو خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به تعطیلی نمایشگاهها و مراکز شماره گذاری در حاضر معامله ای در بازار صورت نمی گیرد و فعلا بازار در حالت سکون بسر می برد.

به گفته فعالان بازار خودرو رشد قیمت در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو همزمان با افت نرخ دلار بوده که با این شرایط می توان گفت ایران خودرویی ها تاثیری از تغییر قیمت دلار نگرفته اند و فعلا به روند خود ادامه می دهند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو قیمت «سمند LX با موتور EF7 » امروز با افزایش قیمت یک میلیونی در بازار 238 میلیون تومان رسید.  «سمندLX » نیز در بازار رشدی یک میلیونی داشت و  با قیمت 209 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که  «سمند سورن»  نیز بدون تغییر با قیمت روز گذشته 246 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر  با توجه به ارزیابی بازار خودرو می‌توان گفت در میان خانواده محصولات پژو 206 نیز امروز «پژو 206 تیپ 2» امروز در بازار 216 میلیون تومان ارزش گذاری شد. «پژو 206 تیپ 5» و «206 صندوقدار» نیز امروز بدون تغییر به ترتیب با قیمت 264  و 248 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

ایران 19

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید