رصد بازار خودروهای داخلی؛

نوسان اندک قیمت در بازار سایپا + جدول

کدخبر: ۵۵۳۹۳۴
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو از رشد قیمت نیمی از محصولات سایپا در بازار امروز 18 بهمن ماه حکایت دارد.
نوسان اندک قیمت در بازار سایپا + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین»، «کوییکR » و «کوییک معمولی» در بازار با رشد قیمت عرضه شدند و خانواده تیبا به همراه ساینا تغییر قیمت نداشتند. براساس ارزیابی بازار تغییر قیمت خودرو در بازار در حالی صورت گرفته که امروز نرخ دلار نوسان اندک داشته با این حال سایپایی‌ها با رشد راهی بازار شدند.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 530 میلیون تومان شد و رشد 2 میلیونی قیمت داشت. اما ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» بدون تغییر در بازار 316 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز رشد قیمت یک تا 3 میلیونی در بازار داشتند و با این شرایط  «کوییکR» در بازار 322 میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» در بازار 317 میلیون قیمت خورد.خانواده تیبا هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند با این شرایط  «تیبا صندوقدار» در بازار 308 میلیون تومان قیمت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 312 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا 18

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید