رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت 4 میلیونی «ساینا» در بازار امروز + جدول قیمت

کدخبر: ۵۷۵۶۸۱
اقتصادنیوز: سایپایی‌ها امروز با افت یک تا پنج میلیون راهی بازار شدند و با این شرایط شاهد تداوم افت قیمت خودرو بودیم.
افت 4 میلیونی «ساینا» در بازار امروز + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ فعالان بازار خودرو معتقدند فردا و با کاهش مرحله دوم از دومین دوره سامانه یکپارچه خودروهای داخلی انتظار برای انتخاب خودروهای مورد درخواستی ثبت نام‌کنندگان به سر می رسد؛ روندی که موجب شد تا شاهد تداوم جریان افت قیمت در بازار باشیم.

براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا 2» با افت 5 میلیونی راهی بازار شد و بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داد و «ساینا» هم با کاهش 4 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 607 میلیون تومان شد و افت یک میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 357 میلیون تومان شد و افت سه میلیونی را تجربه کرد.

«کوییک معمولی» هم در بازار 352 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 2 میلیون تومانی در بازار داشت. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 344 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی 2 میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 345 میلیون تومان دست به دست شد و 5 میلیونی قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 341میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهشی 4 میلیونی در بازار را تجربه کرد.

سایپا اقتصاد 2

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید