رصد بازار خودروهای داخلی؛

آخرین تحولات قیمت سایپایی‌های در بازار + جدول

کدخبر: ۵۹۴۹۳۸
اقتصادنیوز: سایپایی‌ها امروز هم روز آرامی را در بازار داشتند، آرامشی که چند هفته‌ای است در بازار خودرو حاکم شده است.
آخرین تحولات قیمت سایپایی‌های در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز محصولات سایپا طعم افت و ثبات قیمت را چشیدند و با این شرایط روز آرامی را پشت سرگذاشتند.

نوسان آرام نرخ دلار از یک سو و رکود در بازار خودرو از سوی دیگر دو دلیلی است که موجب شده تا سایپایی‌ها امروز شکل آرام به خود گیرند. بطوریکه «کوییکR» با افت 2 میلیونی بیشترین تغییر قیمت را به خود اختصاص داد، «کوییک معمولی» و «تیبا صندوقدار» هم افتی یک میلیونی را تجربه کردند و سایر محصولات سایپا بدون تغییر راهی بازار شدند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.   براساس ارزیابی امروز «شاهین» بدون تغییر در بازار 567 میلیون تومان قیمت خورد.    

 اما خانواده خانواده کوییک امروز با افت قیمت همراه بودند، روندی که موجب شد تا «کوییک‌R» افت 2 میلیونی قیمت را تجربه کند و در بازار 341 میلیون تومان قیمت‌گذاری شود و «کوییک معمولی» هم در بازار 346 میلیون قیمت خورد و افت یک میلیونی را ثبت کرد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد امروز «تیبا صندوقدار» هم در بازار 330 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 340 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت افت قیمت یک میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم بدون تغییر 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصاد 8 سایپا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید