گلایه تند وزیر بهداشت از عدم رعایت پروتکل ها

کدخبر: ۳۹۶۶۶۵
وزیر بهداشت با اشاره به بالا رفتن آمار کرونا گفت: با موج جدیدی که ایجاد شد، متأسفانه علی رغم توصیه‌های مکرری که کردیم، باز هم برخی بی توجهی‌ها و نارفیقی‌ها ما را به سمت مرگ‌های سه رقمی برد. دعا کنید که بتوانیم بر این بلای خانمان سوز فائق آییم.
گلایه تند وزیر بهداشت از عدم رعایت پروتکل ها

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در بیست و دومین همایش ملی صنعت، معدن و خدمات سبز در سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: امروز وقتی داشتم به اینجا می‌آمدم، یکی از جاهایی بود که با سر آمدم. به دو دلیل، یکی اینکه به هر حال عزیزی در مسند ریاست اینجاست که توفیق آشنایی با او را چند دهه دارم و دوم اینکه بعد از مدت‌ها بی خوابی و تلاش شبانه روزی در مهار غول سهمگین کرونا حال و هوایم عوض می‌شود.

وی ادامه داد: به این ساختمان که می‌آیم، احساس می‌کنم که خانه خودم است. مرا به دورترین نقاط این سرزمین و زیستگاه‌هایی می‌برد که توفیق داشتم که شب و روزهای قابل توجهی از عمرم را در کنار محیط بانان عزیز که اولین خط دفاع از طبیعت هستند، سپری کنم.

وی با بیان اینکه روز و شب‌های بسیار ناب و به یاد ماندنی که اکنون مدتی است از آن محروم هستم تصریح کرد: به یاد شب‌های پر ستاره بیابان کویر، مهتاب شب‌های پارک ملی گلستان و بسیاری از زیستگاه‌های ناب و دیدنی این سرزمین.

وی افزود: وقتی دکتر کلانتری به سازمان محیط زیست آمد، باهم هم پیمان شدیم که بنده در کنارشان بمانم که نصیب نشد و قسمت این شد که ما از وزارت بهداشت و زنجیره‌ای از مسائل و مصائب سر در بیاوریم که ان شاءالله این روزهای سخت را با همکاری و همراهی سپری کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به بالا رفتن آمار کرونا گفت: با موج جدیدی که ایجاد شد، متأسفانه علی رغم توصیه‌های مکرری که کردیم، باز هم برخی بی توجهی‌ها و نارفیقی‌ها ما را به سمت مرگ‌های سه رقمی برد. ما وقتی از یک پیک رد می‌شویم، تمام عضلات جسم و روح‌مان دچار فرسودگی است، به خصوص همکاران‌مان در استان‌ها و باور کنید که در این روزها بر همکاران سختکوشم در استان خوزستان چه می‌گذرد و چه شبانه روزهای سخت و غیرقابل تصویر و تحملی را سپری می‌کنند. بعد هم نگرانی از خیز این موج در استان‌های دیگر با یک ویروس سرکشِ جدید. دعا کنید که بتوانیم بر این بلای خانمان سوز فائق آییم.

نمکی با اشاره به بحث اقتصاد و رویش سبز، گفت: بحث اقتصاد سبز بسیار مهم و جدی است و خوشحالم که در میان هیاهوی سهمگین فشار تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که کشور را احاطه کرده، سازمان محیط زیست به فکر نهضتی در این شرایط سخت هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید