روحانی به سنگ اندازان بر سر راه لغو تحریم‌ها چه توصیه کرد؟

کدخبر: ۴۰۰۰۶۸
رییس جمهور گفت: تاخیر در برداشتن تحریم خیانت است، هر جناح، جریان و گروهی که برداشتن تحریم‌ها را یک ساعت به عقب بیندازد، به هر دلیلی باشد، خیانت بزرگ نسبت به ملت ایران است.
روحانی به سنگ اندازان بر سر راه لغو تحریم‌ها چه توصیه کرد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، حسن روحانی، رئیس جمهوری در آخرین جلسه هیئت دولت دوازدهم در سال 99 گفت: امروز شرایط برای شکسته شدن تحریم از هر زمان دیگر آماده‌تر است آمریکایی‌ها بارها اعلام کردند مسیر و دولت قبلی غلط بوده، شکست حداکثری منجر به شکست شده و اعلام کردند می‌خواهند به مسیر تعهد و برجام برگردند. البته حرف ما برای کافی نیست و ما منتظر عمل آنها هستیم. 

او افزود: تاخیر در برداشتن تحریم خیانت است، هر جناح، جریان و گروهی که برداشتن تحریم‌ها را یک ساعت به عقب بیندازد، به هر دلیلی باشد، خیانت بزرگ نسبت به ملت ایران است و این ننگ ابدی برای آن جناح، جریان و گروه در تاریخ ایران باقی می‌ماند. تحریم تضییع حقوق مردم است و باید جلوی تضییع حقوق مردم را بگیریم. امیدواریم اقلیتی که در راه سنگ‌اندازی در انجام این کار هستند، در ایام ماه شعبان توبه کنند. در آستانه عید هستیم و عیدی که به مردم می‌دهند، این است که دست از تخریب بردارند. دولت هم بلد است، هم می‌داند و هم قادر است این تحریم را پایان دهد. 


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید