کُری‌خوانی کایل واکر برای امباپه/ فرش قرمزی در کار نیست!

کدخبر: ۵۴۰۲۳۰
کایل واکر در واکنش به رویارویی با فرانسه در جام جهانی قطر گفت: من خودم را دست کم نمی گیرم. قرار نیست در طول مسابقه برای کیلیان امباپه در زمین فرش قرمز پهن کرده و از این بازیکن بخواهم دروازه تیم ملی انگلیس را باز کند.
کُری‌خوانی کایل واکر برای امباپه/ فرش قرمزی در کار نیست!
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه تیم ملی انگلیس شنبه شب و در دیداری بسیار دشوار در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف فرانسه پرستاره و قدرتمند خواهد رفت. کیلیان امباپه، مهاجم جوان این تیم، در این جام جهانی باز هم عملکرد فوق العاده ای داشته و موفق شد در چهار بازی پنج بار برای تیم ملی فرانسه گلزنی کند. اگر کایل واکر در ترکیب انگلیس قرار گیرد باید مقابل کیلیان امباپه به میدان برود و مدافع انگلیسی نیز مصمم است جلوی درخشش و گلزنی ستاره جوان فرانسه را بگیرد.

کایل واکر گفت: "کیلیان امباپه یک بازیکن فوق العاده است و البته در حال حاضر در شرایط فوق العاده ای در ترکیب تیم ملی فرانسه قرار دارد. اگر او را بهترین بازیکن در حال حاضر در فوتبال جهان ندانم، قطعا باید کیلیان امباپه را یکی از بهترین های دنیای فوتبال توصیف کرد. من کاملا درک می کنم که در دیدار تیم های انگلیس و فرانسه باید در زمین چه کاری انجام دهم و وظیفه من چیست.

باید در این بازی موفق به متوقف کردن حملات کیلیان امباپه روی دروازه انگلیس شوم. البته به خوبی می دانم گفتن این حریف آسان تر از انجام دادن است. اما من خودم را دست کم نمی گیرم. قرار نیست در طول مسابقه برای کیلیان امباپه در زمین فرش قرمز پهن کرده و از این بازیکن بخواهم دروازه تیم ملی انگلیس را باز کند."

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید